Offroad rijden in de buurt van Amsterdam?

Robing79

Die hard MF'er
10 mei 2011
325
0
Amsterdam
Weet iemand waar ik offroad kan rijden in de buurt van Amsterdam?

ik ben echt een rookie en ik heb geen idee waar je wel en waar je niet mag rijden...
wat zijn mooie plekken en wat is er zo mooi aan?

Thanx for helping out!
 
}) Heb je misschien iets van een Google maps locatie voor me? thanx alvast!
Iemand nog meer tips? iets dichter in de buurt van Amsterdam misschien?
 
lol :-) hmja.. dat zat me ook al af te vragen... dan kan je ook een link naar het R1 forum zetten... :)
edoch toch bedankt ;-)
 
Rond Amsterdam is helaas crossen niet meer toegestaan. Dan bedoel ik het havengebied Westpoort.
De openbare rondom het havengebied wel uiteraard maar is meer voor SM dus.
Zoals al eerder genoemd alleen de kuil dus naast Tata Steel . Alleen is het daar nu 1 grote plas door alle regen.
En zomers vol met lamstralen op chinese zooi die nog proberen je jap te jatten ook, maar dat laatste is mijn ervaring.
 
Rond Amsterdam is helaas crossen niet meer toegestaan. Dan bedoel ik het havengebied Westpoort.
De openbare rondom het havengebied wel uiteraard maar is meer voor SM dus.
Zoals al eerder genoemd alleen de kuil dus naast Tata Steel . Alleen is het daar nu 1 grote plas door alle regen.
En zomers vol met lamstralen op chinese zooi die nog proberen je jap te jatten ook, maar dat laatste is mijn ervaring.
:^

onverharde wegen en paden zijn er rondom Amsterdam eigenlijk niet
je kunt je geluk beproeven op een bouwterrein of in de berm, maar dan loop je wel risico
voor legale zandpaden moet je naar de Veluwe of verder naar het oosten of zuiden
en pas in het buitenland wordt het echt leuk

edit: er loopt natuurlijk wel een mooi zandpad van Den Helder naar Hoek van Holland, maar dan moet je deze site wel in de gaten houden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan