Hypothetische situatie;
Je bent aan het einde van het stelbereik van je originele shock geraakt en de stapel banden die je verbruikt per dag wordt toch wel erg hoog... What to do?
Vooraleer je gaat bellen met HK/1G/BRS of een andere leverancier met verstand van zaken ga je op internet kijken.
Als je jezelf blind staart op merken en wat het meest geadviseerd wordt ga je voor een Ohlins TTX36. Prima spul natuurlijk, veel gebruikt, veel kennis, veel leveranciers maar er is zoveel meer te krijgen.
Uiteraard in dezelfde prijsklasse maar ook een stapje lager is nog veel te krijgen.
Waarom zou ik als rijder een hydraulische preload verstelling willen hebben? Stel ik dat dermate vaak in dat het de optie waard is? Volgens mij niet.
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben;
Redenen waarom ik persee voor een TTX36 zou moeten gaan en niet voor bijvoorbeeld een Wilbers 643 of Nitron Race shock?
Je bent aan het einde van het stelbereik van je originele shock geraakt en de stapel banden die je verbruikt per dag wordt toch wel erg hoog... What to do?
Vooraleer je gaat bellen met HK/1G/BRS of een andere leverancier met verstand van zaken ga je op internet kijken.
Als je jezelf blind staart op merken en wat het meest geadviseerd wordt ga je voor een Ohlins TTX36. Prima spul natuurlijk, veel gebruikt, veel kennis, veel leveranciers maar er is zoveel meer te krijgen.
Uiteraard in dezelfde prijsklasse maar ook een stapje lager is nog veel te krijgen.
Waarom zou ik als rijder een hydraulische preload verstelling willen hebben? Stel ik dat dermate vaak in dat het de optie waard is? Volgens mij niet.
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben;
Redenen waarom ik persee voor een TTX36 zou moeten gaan en niet voor bijvoorbeeld een Wilbers 643 of Nitron Race shock?