Oldskool GSXR topic deeltje 40

Sorry dat ik hier weer even inbreek, maar ik heb een zeer prangende vraag. Ik was dus bezig met een GSX-R750 L van een vriend van mij (motor liep niet goed) Ik ben vandaag tijdens het proefritje onderuit gegaan met zijn fiets :X '( Dat verzin je toch niet.
Nu ben ik op zoek naar de volgende onderdelen:
-rechter schetsplaat met voetsteun.
-rechter spiegel (wit....zo'n dikke :9 )
-remhendel
-originele knipperlichten achter.
-originele topkuip blauw/wit (alleen in onbeschadigde staat)
-rechter onderkuip.

Weet iemand een adres waar nog veel van het oldskool gixxer spul te koop is.

En wellicht is hier iemand die weet of/welk spul van de 1100 (evt. andere bouwjaren)
ook past op de GSX-R 750 van bj. '90.

Gr. Bjorn
 
Dat kan je wel zeggen ja. De schade is gelukkig redelijk beperkt maar het moet zo snel mogelijk weer hersteld worden.
Ik zal ze morgen eens bellen.
Maar als er hier nog mensen zijn die onderdelen hebben liggen dan hoor ik dat graag.
 
Sorry dat ik hier weer even inbreek, maar ik heb een zeer prangende vraag. Ik was dus bezig met een GSX-R750 L van een vriend van mij (motor liep niet goed) Ik ben vandaag tijdens het proefritje onderuit gegaan met zijn fiets :X '( Dat verzin je toch niet.
Nu ben ik op zoek naar de volgende onderdelen:
-rechter schetsplaat met voetsteun.
-rechter spiegel (wit....zo'n dikke :9 )
-remhendel
-originele knipperlichten achter.
-originele topkuip blauw/wit (alleen in onbeschadigde staat)
-rechter onderkuip.

Weet iemand een adres waar nog veel van het oldskool gixxer spul te koop is.

En wellicht is hier iemand die weet of/welk spul van de 1100 (evt. andere bouwjaren)
ook past op de GSX-R 750 van bj. '90.

Gr. Bjorn
Hoi schetsplan met voetsteun heb ik nog wel liggen remhendel ook nog wel geloof ik. Kuipdelen ook maar daar ben ik al met een ander mee bezig 1100 topkuip past niet op een 750 kuipframe. Doe maar een pm als je belangstelling hebt
 
Ik heb geloof ik nog knippers liggen, mag je voor een euro (verpakkingsmateriaal) en de verzendkosten hebben.

Of gratis af te halen uiteraard!
 
Een onbeschadigde topkuip gaat niet meevallen. Jammer genoeg is het een wit/blauwe, anders had ik nog wel (NOS) onder kuipdelen gehad voor je.

Dat is inderdaad jammer. "Mijn" beschadigde kuipdelen zijn nog prima te herstellen hoor, maar voor hetzelfde geld zou er hier mischien wel iemand zijn die nog nette kuipdelen had liggen.
 
Nou ik kijk al een paar jaar rond voor een wit blauwe topkuip van een 91-er in onbeschadigde staat. Ik ben niet heel hard op zoek maar ben tot op heden ook nog niets naar wens tegen gekomen. Je moet gewoon mazzel hebben!
 
:o :o bekende fiets ....................
full
 
Hahaha ik weet er alles van. En het sleutelt een stukje prettiger ook ;)
Maar de schetsplaat/voetsteun en remhendel zijn onderweg. Kuipdelen en spiegel hou ik me nog voor aanbevolen.
 
Oja..... en als er nog iemand de standaard stationairsproeiers (32.5) heeft liggen voor de bst38ss dan hoor ik het ook graag.
 
Hallo mede MFers,

2 jaar geleden heb ik besloten een gsx-r 750 uit 1991 over te kopen voor de hobby. Het blok liep namelijk niet meer omdat er een nieuwe nokkenasketting op moest. Ik heb toen gezien de staat van het blok en de hoge km stand besloten een 2ehands blok te kopen en deze over te bouwen.

Een hoop tijd en geld later was mijn eerste fietsje dan toch zo goed als af. Hij moest alleen nog afgesteld worden op de dyno. Helaas is de 3 e cilinder nu kapot en staat het blok vast.

Met andere woorden ben weer terug bij af. Is er hier iemand die nog een goed 91 blol heeft liggen?😇😇😇

Alvast bedankt
 
Hallo mede MFers,

2 jaar geleden heb ik besloten een gsx-r 750 uit 1991 over te kopen voor de hobby. Het blok liep namelijk niet meer omdat er een nieuwe nokkenasketting op moest. Ik heb toen gezien de staat van het blok en de hoge km stand besloten een 2ehands blok te kopen en deze over te bouwen.

Een hoop tijd en geld later was mijn eerste fietsje dan toch zo goed als af. Hij moest alleen nog afgesteld worden op de dyno. Helaas is de 3 e cilinder nu kapot en staat het blok vast.

Met andere woorden ben weer terug bij af. Is er hier iemand die nog een goed 91 blol heeft liggen?😇😇😇


even een mailtje sturen naar http://bph-motoronderdelen.nl/
die heeft er normaal liggen. ik heb daar zelf ook 1 gekocht en ben er erg tevreden over.
Alvast bedankt
 
Hallo Quist,

Bedankt voor je aanbod. Ik hou het toch liever bij het orginele blok. Heb destijds een 88 blok gehaald en ben daar al een hoop geld aan kwijt geweest aangezien er meerdere dingen toch anders waren.
Om dit nog een keer te voorkomen hou ik het toch maar bij oud en vertrouwd hehe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan