fighter henk
MF veteraan
- 30 sep 2007
- 13.116
- 167
alles doormeten .
cdi ook doormeten .
succes met de oude dame
cdi ook doormeten .
succes met de oude dame
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook ik heb een vraag:
Een vriend van mij heeft een GSXR van 1985 gekocht om op te knappen.
Het probleem is dat we hem niet aan de praat krijgen.
Nieuwe bougies erin, carbs ultrasoon gereinigd maar hij start niet. Motor draait gewoon rond maar hij lijkt geen vonk te krijgen. Hij pruttelt niet eens.
Heeft iemand een idee waar we moeten zoeken? Startrelais, bobines ??
Graag tips zodat we weer verder kunnen met deze dame die heeeeel veeeel liefde nodig heeft....
Een domme vraag is een vraag die niet gesteld isdomme vraag misschien maar zitten er al nieuwe bougies in?
Ik heb je een privébericht gestuurd.Mocht je een andere set willen hebben, ik heb er nog liggen..
Niemand een tip waar een werkplaatshandboek voor een gsx-r van 1985 te downloaden??
Ik heb gezocht en gezocht, maar niet gevonden.
Klopt
welkom hieroIk meld me hier ook maar even en heb gelijk wat vragen.
Na oorspronkelijk op zoek te zijn geweest naar een DR800S, deze GSX-R 750 uit '92 tegen gekomen. Ik ben nogal van de 90's styling, en daarom sprak ook deze kleurstelling me meteen erg aan. Ik ben volgens de RDW de 3e eigenaar, en er staan nu zo'n 37.000km op de teller. Hij is de afgelopen jaren ietwat "verwaarloosd" (vaak stil en altijd buiten gestaan) dus er is wat poetswerk aan te doen. Maarja, heb hem ook voor een koopje mee kunnen nemen.
[afbeelding]
De eerste 600km zitten er inmiddels op en er valt me het een en ander op. Nu is het naast mijn eerste eigen motorfiets ook de enige supersport waar ik op gereden heb, dus ik weet niet wat normaal genoemd kan worden. Maar:
1. Bij stationair toerental (+/- 1500 rpm), is er vooral bij warme motor een ratelend geluid hoorbaar. Zodra ik de choke open zet en hem op 2000rpm laat lopen hoor je het eigenlijk niet, maar het klinkt toch niet helemaal lekker als ik voor een stoplicht sta te wachten. Ik neig te geloven dat het de spanner van de distributieketting is, maar ik las ook iets over een lagertje in de dynamo?
2. Tussen de 7- en 9000 toeren trilt hij best veel, vooral voelbaar op de voetstepjes. Is dit normaal?
3. Verder zijn onderhoudsadvies/tips zeer welkom! .
Verder bevalt hij tot nu toe erg goed en ben ik nog behoorlijk onder de indruk van het vermogen, haha
Dirk Jan
Klopt! Ik ga gelijk reageren op de advertentie.iemand hier zocht een wphb van een slabby 750 toch?
alstu https://www.marktplaats.nl/a/motore...e270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=30