Ik heb m'n R1 nu een week in bezit en in die week ongeveer 1000km gereden. Motor bevalt uitstekend maar ik stuit nu op een behoorlijk olieverbruik.
Ik hoor van mensen die achter me rijden, dat er blauwe rook uit de uitlaat komt als ik wheelies maak
Bij omhoog brengen in de 2 met koppeling EN bij landing komt er rook uit. Na landen van lange wheelies (>500m), komt er voor ongeveer 2 seconden (naar horen zeggen) zichtbare rook uit de uitlaat
Verder bij stationaire belasting niet tot nauwelijks zichtbare rook en bij vol door trekken ook niets.
Ik schat het olieverbruik ongeveer 1 liter op 2000km. De motor heeft 24.000 km gelopen. Nu moet ik er bij zeggen dat ik redelijk veel wheelies maak. Ik denk dat het olieverbruik nul tot nihil zou zijn als ik geen wheelies zou maken maar het is zo leuk he
Ik weet het, een motor is er eigenlijk niet voor gemaakt om wheelies te maken, maar dit lijkt me niet normaal. Vroeg me af of meer mensen zijn die dit probleem hebben of dat mensen weten wat het is of kan zijn en wat ik eraan kan doen
Ik hoor van mensen die achter me rijden, dat er blauwe rook uit de uitlaat komt als ik wheelies maak
Bij omhoog brengen in de 2 met koppeling EN bij landing komt er rook uit. Na landen van lange wheelies (>500m), komt er voor ongeveer 2 seconden (naar horen zeggen) zichtbare rook uit de uitlaat
Verder bij stationaire belasting niet tot nauwelijks zichtbare rook en bij vol door trekken ook niets.
Ik schat het olieverbruik ongeveer 1 liter op 2000km. De motor heeft 24.000 km gelopen. Nu moet ik er bij zeggen dat ik redelijk veel wheelies maak. Ik denk dat het olieverbruik nul tot nihil zou zijn als ik geen wheelies zou maken maar het is zo leuk he
Ik weet het, een motor is er eigenlijk niet voor gemaakt om wheelies te maken, maar dit lijkt me niet normaal. Vroeg me af of meer mensen zijn die dit probleem hebben of dat mensen weten wat het is of kan zijn en wat ik eraan kan doen