Onderdeel Nolan N90-2. Klepje op het kinstuk

wout750

Die hard MF'er
11 aug 2005
914
19
noord-brabant
Hoi, wie heeft er een oude Nolan N 90-2 liggen.
Vandaag vloog bij bij het ventilatieklepje aan de voorzijde van het kinstuk weg, nadat ik mijn vizier opende.
Of weet iemand waar ik die kan bestellen ?
 
Een winddeflector voor de Nolan N90 ligt bij Louis gewoon in de winkel. Ik heb zo'n ding destijds gelijk bij mijn N90-2 Louis edition gekocht. Probeer Louis of Chromeburner eens. Ik hoop dat er nog aan te komen is. Zover ik weet is de N90-2 opgevolgd door de N90-3 en daarna door de N100 serie. Of je moet het geluk hebben dat hier iemand een gecrashte N90 heeft bewaard. Meestal gaan die dingen gelijk de container in na een crash. Je kunt ook op Marktplaats kijken naar een goedkope uitgeleefde N90 als donor.
 
Een winddeflector voor de Nolan N90 ligt bij Louis gewoon in de winkel. Ik heb zo'n ding destijds gelijk bij mijn N90-2 Louis edition gekocht. Probeer Louis of Chromeburner eens. Ik hoop dat er nog aan te komen is. Zover ik weet is de N90-2 opgevolgd door de N90-3 en daarna door de N100 serie. Of je moet het geluk hebben dat hier iemand een gecrashte N90 heeft bewaard. Meestal gaan die dingen gelijk de container in na een crash. Je kunt ook op Marktplaats kijken naar een goedkope uitgeleefde N90 als donor.
De winddeflector/kinstukje is wel te krijgen. Ik zoek het klepje wat op het kinstuk zit om de ventilatie open te zetten. Ik hoop inderdaad op een oude helm. Anders wordt het een nieuwe Schubert 😎
 
Ik vond mijn N90 een fijne helm alleen het gezichtsveld van een Schuberth is wel een stuk beter. Je gaat er wel op vooruit met een Schuberth maar dat mag ook wel voor dat verschil in prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan