Onderdelen R1 2004 2005 2006

Hoi Two Wheels,

hoe kunnen wij het beste de verkoop afhandelen?,

ik had aangegeven dat ik de Powercommander en K&N filter graag wilde hebben :W
 
Laatst bewerkt:
Ik wil je ruitje wel graag hebben :) issie helemaal donker of kan je er enigzins doorheen kijken?
 
Heb je mailtje niet gehad gek genoeg...,
heb helaas nu geen tijd maar zal je vanavond later even mailtje sturen om af te spreken...

kreeg ik dit via PM...

hallo andy-marf,

de pc en filter zijn al verkocht en verstuurd.Ik had had een mailtje gekregen in de veronderstelling dat deze van jou was , pakketje ingepakt en verstuurd.
maar nu geloof ik dat jij niet de gene bent naar wie het pakketje onderweg is.
dus dit loopt langs elkaar heen sorry daarvoor.

(raar trouwens dat jij mijn mailtje niet hebt ontvangen?)

Gr jeroen.


iemand anders heeft zich dus via de mail voorgedaan als mij
en de powercommander gekocht????

wat is dit voor raars, :? :?

ik wil wel graag weten wie dat is hier op het forum...

ik had toch als eerste gereageerd en ik heb niemand anders gezien op het forum hierover...

verkoper was in de veronderstelling dat ik het was...
vind dit vet aso :( :( :( geen stijl...
 
Laatst bewerkt:
kreeg ik dit via PM...iemand anders heeft zich dus via de mail voorgedaan als mij
en de powercommander gekocht????

wat is dit voor raars, :? :?

ik wil wel graag weten wie dat is hier op het forum...

ik had toch als eerste gereageerd en ik heb niemand anders gezien op het forum hierover...
verkoper was in de veronderstelling dat ik het was...
vind dit vet aso :( :( :( geen stijl...


de persoon naar wie het nu toe is gegaan had mij zonder tussen komst van het MF gemaild.maar omdat ik zoals ook in het toppic staat naar jou een mailtje heb gestuurd was ik in de veronderstelling dat het mailtje dat ik kreeg van jou was. :? sorry
 
Er heeft zich dus NIET iemand voorgedaan als jou,ik wis alleen niet dat jij het niet was (had immers alleen maar je Nick Name gezien).
 
Ze zijn toch wel helemaal goed? (krom of groeven) Als je ze voor 300 euro verkoopt dan betaal ik zelf de bezorgkosten! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan