onderwerpen waar je in heb gereageerd

trixo

MF veteraan
25 aug 2007
2.215
439
omg. den bosch
als ik in verschillende topics heb gereageerd, en ik wil b.v. de volgende dag kijken of er een reactie op is gekomen, dan staat in :onderwerpen waar je in heb gereageerd alles op een andere volgorde als ik verwacht. topics zijn op een of andere manier verder naar onderen gezakt ?

kan ik dit veranderen ?
 
stel ik regeer in topic 1 2 en 3 (ook in die volgorde) en kijk een week later in "topics waarin je heb greageerd"
dan verwacht ik te zien:
op de 1e regel topic 3
op de 2e regel topic 2
op de 3e regel topic 1

maar die zijn dan naar onderen gezakt :?
 
zat ik net op http://www.circuitsonline.net en daar kan ik gewoon na 3 dagen of zo even kijken in "mijn laatste posts" o..ja daar hed ik gereageerd, even kijken of daar een reactie op is gekomen.
hier is het na 3 dagen niet meer na te gaan, waardoor ik mijn reacties eigenlijk gewoon vergeet terwijl er mischien wel een tegen reactie is gekomen.

voor verbetering vatbaar,naar mijn mening :Y

edit: en nu moet ik maar weer zien te onthouden dat ik hier iets getikt heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Huh? Juist niet. Stel dat je ergens reageert en na twee weken reageert er iemand op je. Op jouw manier zou je de reactie dan niet meer zien, of dagelijks handmatig alle topics nalopen. Op de huidige manier komt een topic weer naar boven als er iemand reageert. Waardoor je dus altijd op de hoogte bent van nieuwe posts in een topic waarin je hebt gereageerd, ook na een jaar tijd bijvoorbeeld.
 
zat ik net op http://www.circuitsonline.net en daar kan ik gewoon na 3 dagen of zo even kijken in "mijn laatste posts" o..ja daar hed ik gereageerd, even kijken of daar een reactie op is gekomen.
hier is het na 3 dagen niet meer na te gaan, waardoor ik mijn reacties eigenlijk gewoon vergeet terwijl er mischien wel een tegen reactie is gekomen.

voor verbetering vatbaar,naar mijn mening :Y

edit: en nu moet ik maar weer zien te onthouden dat ik hier iets getikt heb ;)
Tijd voor het aanzetten van een notificatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan