op welkemotorrijdt rossi volgend jaar?

op welke motor rijdt Rossi volgend jaar?

  • Ducati?

    Stemmen: 35 42,2%
  • Honda?

    Stemmen: 7 8,4%
  • Yamaha?

    Stemmen: 41 49,4%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mavtri

MF veteraan
24 sep 2002
4.513
221
Barneveld
Yamaha gestemd

Redding en iannone gaan op ducatit testen

Dovi heeft al te horen gekregen niet bij Yamaha terecht te kunnen

Rossi laat voor indy al weten wat ie gaat doe en wacht niet tot brno

Rossi wil nog100gp overwinningenhalen in zijn carriere voor ie echt de helm aandewilgen hangt
 
Laatst bewerkt:
Nu nog een paar spatie's en punten en het is al een stuk duidelijker wat je nu wilt
met dit topic...
 
Nu nog een paar spatie's en punten en het is al een stuk duidelijker wat je nu wilt
met dit topic...

Is geen hogere wiskunde, lijkt me vrij duidelijk wat ie bedoelt, al had ie het in arabisch opgeschreven :?
 
Laatst bewerkt:
Dovi heeft al te horen gekregen niet bij Yamaha terecht te kunnen

Hoe kom je daar nou bij?

ohja... nog een optie voor je poll:

Rossi-Monza1.jpg
 
Als Ducati liefhebber, en alles wat ik hier heb horen zeggen in Italie, denk ik toch dat hij bij Ducati blijft... :?

Bij Ducati zou het zelfs gaan over een 2 jarige contract heb ik hier enkele dagen geleden gelezen in de krant... :Y

Al hoop ik langs de andere kant, dat hij voor snel succes kiest, en gewoon op de Yamaha nog wat podiums kan halen in zn laatste 2 jaar... :}

Toch maar op Ducati gestemt, achter lang twijfelen... :/
 
Heb voor Yamaha gekozen, beter voor iedereen op de korte termijn. Rossi kan weer voor de overwinningen strijden en Ducati moet gewoon uithuilen en opnieuw beginnen met een veelbelovende jonge coureur zoals met Stoner in 2007.
 
Blijft bij Ducati en gaat daarna het juniorteam coachen.

Omdat jij een semi-insider bent ben ik bang dat je gelijk hebt.
Slecht voor de MotoGP, dat wel. '(
Mooiste zou zijn dat hij bij Suzuki terecht zou kunnen, maar dat duurt nog anderhalf jaar.
 
Beter voor de korte termijn... Lijkt mij als hij wint met Ducati dat hij echt eeuwige roem heeft.. :Y
 
Beter voor de korte termijn... Lijkt mij als hij wint met Ducati dat hij echt eeuwige roem heeft.. :Y
Rossi is al onsterfelijk. Ik vermoed dat hij bij Ducati blijft om de redenen die ik in het Valentino Rossi topic al uit de doeken heb gedaan: trots zal als belangrijkste reden meespelen. Althans, dat denk ik.

Yamaha zou leuk zijn maar een evt. behaald kampioenschap met de Yamaha zou nooit zoveel glans geven als een enkele overwinning behaald met Ducati.
 
Yamaha zou leuk zijn maar een evt. behaald kampioenschap met de Yamaha zou nooit zoveel glans geven als een enkele overwinning behaald met Ducati.

Zo had ik t nog niet eens bekeken! Dat is zeker waar!

Als Rossi nu (of volgend jaar op de Duc) wint..... Springt ie zo hoog als nooit te voren,
en s'avonds moet zijn crew met hamer en beitel de smile van z'n face aftikken.
 
Zo had ik t nog niet eens bekeken! Dat is zeker waar!

Als Rossi nu (of volgend jaar op de Duc) wint..... Springt ie zo hoog als nooit te voren,
en s'avonds moet zijn crew met hamer en beitel de smile van z'n face aftikken.
ik zou ook blij zijn met een overwinning van rossi op de Ducati.
maar 1 enkele overwinning is bij lange na niet genoeg.
kampioen is het doel lijkt me.
 
Beetje een afgang als hij weer bij Yamaha moet aankloppen omdat hij het met Ducati niet voor elkaar krijgt ... Ik zeg Ducati, als hij enig eergevoel heeft.
 
Rossi moet weer naar Yamaha, want dan kan eindelijk die verschrikkelijk lelijke rood/gele kleding weer weg :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan