Openbaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Dames en heren...Ik ben een tijd internet loos geweest, en ben in de tussentijd ook verhuisd, vandaar dat ik zelf niet heb kunnen reageren op de afscheidtopics en alles om de Openbaringen heen...
En ik wou toch nog mijn zegje hebben gedaan, dus hierbij mijn mening enzo over hoe alles is gelopen, enne, klein aandachtspuntje...ik verwacht dat dit topic open blijft...
Het Motor-forum...Een groeiende community...Misschien iets te hard gegroeid, of misschien met de verkeerde wens om zo hard te groeien....
Maargoed, of het goed is of niet dat het forum zo snel zo groot wordt is nou niet ter sprake...
Bij een grote community hoort een structuur, dus is er inderdaad een MT nodig. Ok, men vormt een MT. Maar over hoe en wat moet vantevoren heeel goed worden nagedacht. Er is wel het een en ander bedacht bij het motor-forum. Alleen ze hebben 1 punt over het hoofd gezien. En dat was communicatie. Er werden mensen aangesteld voor het een en ander. Unstable voor Activiteiten, Raul voor PR, en Dude en Banaan als hoofd...
Banaan, student bedrijfskunde, had allemaal geweldige ideeen over hoe het qua structuur in elkaar moet zitten. Ok, leuk en wel, en er zijn wel meer studenten met goeie ideeen...Alleen iedere jan lul weet, student=theorie, hebben nog geen kaas gegeten van de praktijk. Ik ga niet over lopen zeuren over wat het MT wel en niet heeft gedaan, en wat ze wel en niet hadden moeten doen of laten...
Wat er gruwelijk fout is gegaan is is de communicatie.
In ieder bedrijf heb je managers die de ideeen van de techneuten naar voren brengen. En daar zit ook gelijk de fout van het MF. We misten 1 persoon in het MT die de ideen op een normale manier ten uitvoer probeerde te brengen. Bananeman was gewoon een dictator in dat opzicht, met communicatievermogen van achterend van een varken...Misschien leuke ideeen jochie, maar uitvoeren moet je aan managers overlaten. Die verstand hebbem met mensen omgaan.
Groeten van een EX-mod,
Max



PS. ik zal nog wel het een en ander aan te vullen hebben, maar dit is wat me nu ff te binne schoot, en wat ik nu ff kwijt wil...Updates volgen nog...



Edit 1: Banaantje zou opstappen uit MT en dergelijke....en verder zich puur bezig houden met technische gedeelte...dus doen waar ie goed in is, een technische nerd zijn...en nou zie ik toch opeens forum admin bij em staan...

[adminbreak]
Link aangepast, illegale content mag niet gepost worden op motor-forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laat die oude koeien eens in die gracht ligggen :9 , over en weer schelden, en elkaar namen noemen doe je maar over de mail.
Hier heb ik echt geen behoefte aan, dit is mijn eerste en laatste post in dit topic.

Toch nog een aanvulling op het vorige Max.
Zet een poll met 2 opties.

1. Verder ouwehoeren over wat in het verleden gebeurt is.
2. De zaak laten rusten, een ander topic zoeken en beginnen reageren, in je eigen bekende stijl die we zo gemist hebben :P :+


Laat de meerderheid beslissen over wat je hier verder in dit topic nog post.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het MT bestaat niet meer. Er zijn fouten gemaakt in het verleden, waarvan wij hebben geleerd. We gaan gewoon verder op de juiste manier. Morgen is een crewmeeting en iedereen die daar aanwezig is gaat gewoon keihard voor MF. Het is heel makkelijk om alles nu bij één persoon of bij de personen van het voormalige MT in de schoenen te schuiven, maar dat heeft geen zin.

Zoals gezegd, er zijn fouten gemaakt, daar is van geleerd. Het enige dat telt is dat MF blijft draaien. Iedereen op dit forum is blij dat het weer draait, oude problemen op blijven rakelen heeft geen zin. Het enige dat je nu wilt bereiken is dat jij je zin krijgt, niet dat MF goed blijft draaien.

Erg jammer, maar had het wel verwacht.
 
Wat had je verwacht jochie? Ik wil mn zegje doen...en dat heb ik toen niet kunne doen, en alles is op vreemde wijze verdwenen...
EN ja banaantje, het is in mijn ogen allemaal te wijten aan jouw communicatievermogen...of beter gezegd...aan jouw gebrek van communicatievermogen...
 
Lijkt mij meer op natrappen :X
Maar goed ik ken de hele situatie niet natuurlijk, dus kan er niet over oordelen...
 
Omdat ik niet op de hoogte ben van feiten kan ik ook geen partij kiezen, zal ik ook niet doen, is niet mijn taak. Ik ben slechts gebruiker.

Maar er is wel een aatal spreekwoorden van toepassing:
waar twee vechten hebben twee schuld
hang je vuile was niet buiten
oude koeien uit de sloot halen (toppunt van dierenliefde)
ga niet rollebollend over straat

Voor de meesten geldt alleen dat het mf moet werken.
Vanzelfsprekend moet er sprake zijn van enige structuur en controle. Verwacht ook niet anders.

KAN DIT TOPIC NIET OP SLOT?
 
Het leven is te kort om te discussiëren, dus heb ik altijd gelijk.
Praten : zelfst.nw. Heeft weinig of geen zin. Bakstenen door de ramen of midden in de smoelen is al wat rest.


Zie sig Max.

Ik zou zeggen, steun het prins bernard fonds Max.

Ro
 
Oke, Max heeft zijn zegje gedaan.....

AUB dit topic op slot en er NOOOOOOOOOOIIIITTTTTTT meer over praten!!!!

We gaan ervan uit dat het nu toch echt beter geregeld gaat worden.

Einde bericht.
 
Snap dat er wat frustratie was bij Milad, er gebeurde van alles en hij kon zonder internetverbinding en tijdens zijn verhuizing geen woordje meespreken. Nu kan hij dat weer wel en heeft dat ook nu ook gedaan.

Zoals blijkt uit de reacties wil iedereen weer door met lullen over motoren en aanverwante artikelen, dus idd slotje ? en erop hopen ( of er vanuit gaan ) dat het vanaf nu beter zal gaan.
 
Ik weet totaal niet wat er aan de hand is,maar voor iemand die kritiek heeft op een ander zijn communicatievermogen vindt ik Maximum wel bijzonder raar taalgebruik hebben met woorden als jochie en dergelijke.
Ik vindt het een beetje hypocriet want het getuigt niet echt van een goed communicatievermogen.

:] Agostini :]
 
Ik weet totaal niet wat er aan de hand is,maar voor iemand die kritiek heeft op een ander zijn communicatievermogen vindt ik Maximum wel bijzonder raar taalgebruik hebben met woorden als jochie en dergelijke.
Ik vindt het een beetje hypocriet want het getuigt niet echt van een goed communicatievermogen.

:] Agostini :]
Agostini ( coole naam ) , Je zit pas 6 dagen op het MF en kent Maximums taalgebruik nog niet zo. Dit is gewoon de manier waarop hij zich uitdrukt ( valt overigens nog mee ;) ) en je moet natuurlijk praten of typen zoals je bent , zodat je duidelijk overkomt.
 
In my opinion hoeft ie niet op slot. Max wil graag zijn verhaal kwijt en die mogelijkheid heeft ie. Zolang er geen flamewar ontstaat kan ie gewoon open blijven imho.

Orpheus
 
Gedane zaken nemen geen keer...
Laten we onze blikken op de toekomst richten, en kijken wat we nog van het mf kunnen maken, en hoe we alles goed kunnen regelen
 
maar Max, jij hebt ook wel een apparte manier van communiceren... ;) *D

ach wat, geen idee wat er allemaal precies loos is maar ik heb het sowieso niet op een \"bedrijfsmatige\" aanpak van dit soort dingen, alle spontaniteit gaat zo weg.

Jezelf niet te serieus nemen... dan blijft de sfeer wat meer ontspannen...
 
Kunne we asjeblieft gewoon over motoren lullen. Praat dit aub uit BUITEN dit forum. Wij (gewone gebruikers) snappen hier toch niets van en ik wil er ook NIETS van horen.

Ave,

Geezer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan