Openingsrit gs topic

Welnee, ik ben het zonnetje in huis. O-)

Het is niet bepaald om de hoek, maar als daarmee de afdeling België ook mee te slepen is, dan moeten we het er maar voor over hebben. De mensen uit Noord Holland of eventueel Groningen hebben een grotere afstand te overbruggen, dus het kan erger.


Zoals ook gezegd: het is eens iets anders......:)

:]
 
Komt goed, we kunnen altijd nog een beetje creatief met de route omgaan, mits we maar bij dezelfde plekken stoppen en eindigen. ;)


Startpunt:
restaurant De Wekker, Wilhelminalaan 97 te Reusel

na 38 km mogelijk 1e pauze:
Restaurant De Woeste Hoeve, Monseigneur Kuypersplein 6 Borkel

2e pauze: ( lunch??)
Restaurant De Kempen, Het Groen 14 Knegsel

Eindpunt:
Restaurant de Wekker...zie hierboven...

Degenen die toch onverwachte bospaden langs de route willen rijden hebben nu in ieder geval de namen en adressen van de koffie en lunch lokatie.....

Als Shirley en ik zaterdag de route gaan verkennen zal ik mijn ogen openhouden en kijken waar er eventueel langs de route off road gereden kan worden. dan die lokaties even noteren......ik ga mijn best doen...

Ik stel ook voor om in dit topic de dag voor de rit hier aan te geven wie definitief meegaan of niet. Dit in verband met de weersverwachtigingen. Mocht het echt compleet ruk zijn gaan wij liever naar de sauna... 8-) 8-)

Degenen die de route willen hebben in NTU formaat voor de zumo:
stuur even een mail naar: gsmaniac58@live.nl
 
Sfeerbeeld van een vorige GS-openingsrit :+ :






full
 
Het is niet bepaald om de hoek, maar als daarmee de afdeling België ook mee te slepen is, dan moeten we het er maar voor over hebben. De mensen uit Noord Holland of eventueel Groningen hebben een grotere afstand te overbruggen, dus het kan erger.

Daar wordt blijkbaar ook rekening meegehouden...

na 38 km mogelijk 1e pauze:
Restaurant De Woeste Hoeve, Monseigneur Kuypersplein 6 Borkel

.... maar vooralsnog blijft ons voorbehoud staan. ;)
 
Zoooo toch wel wat verassingen vandaag....

Komen wij vanmorgen rond 1100 u aan bij het vertrekpunt, is de tent gesloten...
Daar de route in de 590 en de 660 gestart om te kijken hoe beide dingen zich zouden gedragen...
In de 660 de track en in de 590 de route....
Na vertrek kom je vrij snel aan in Belgie..langs de route zijn diverse stops mogelijk bij de horeca...alleen blijken die Brabo's heel laat de keuken te openen...
Om half 12 zaten wij in een of ander ding aan de koffie en hadden geluk dat de kokkin net binnen was gelopen anders was de apfelstrudel een no go......

Enfin....de route gereden en jaaaaa Rob..even bij motorport Veldhoven binnen geweest. Grote zaak zeg....en een kleine lus trouwens.....

Zelf zou ik de route een 7 geven....het leuke is dat het echt een andere omgeving is...echt zuidelijk a la Belgie...maar regelmatig ook minder leuke stukjes....ja dat krijg je als je ter plaatse niet bekend bent..

De 660 met de track deed het voorbeeldig..de 590...tja...de route bleef in beeld, soms 500 vlaggetjes in beeld ( hoe kan dat nou) het ene moment zag ik dat er nog bv 88 km tot het eindpunt moest worden gereden......2 minuten later stond in het scherm...nog 6158 km.....halloooooooo zeg....ten Kats Hellup !!!!
Dus die 590 ook maar naar de track....

Ik denk dat uberhaupt het beste met de track kan worden gereden..

Zooo....op naar de 17e.. en degenen die graag off road willen.....het stikt van paden die het bos ingaan....zonder verbods borden....
 
Ik heb de route her en der aangepast met bospaden, die volgens Google maps begaanbaar lijken. Ik denk een kilometer of 30 aangepast, maar loopt grotendeels over de bestaande route, in ieder geval langs de geplande horeca.
Voor de liefhebber van het echte avontuur....... Boek een motorreis naar Mauritanië, of volg de 800. :+
 
Tox.....

Wat wij gisteren zagen waren dus meerdere paden het bos in..
sommigen heel goed begaanbaar op all road banden, maar zeker ook een aantal waarvoor je echt noppen nodig hebt...
Die zagen er nogal blubberig uit.....
Ik zou dus zeker in de gaten houden hoeveel het regent in Brabant kort voor 17 april.... en daar je keuze opbaseren....
Maar een waar paradijs voor degenen die het verhard willen veruilen voor het onverhard....
 
Slijk.....zover gaan wij Belgie niet verkennen......:)

De route flirt een beetje met de grens en die passeren wij enkele malen....maar verder dan een paar km wordt het niet hoor......

Het is meer het gebied tussen Eindhoven en Tilburg/ De Kempervennen heet het geloof ik....en toch een paar stukjes Belgie......:)
 
DetoX over de afstand:
De mensen uit Noord Holland hebben een grotere afstand te overbruggen, dus het kan erger.

Dat klopt.......het is voor ons bijna twee uur rijden -O-
Als het echt lekker weer is (lees: niet teveel wind en al zeker geen regen) vinden we dat niet erg. Maar als het een grauwe, winderige en/of regenachtige dag wordt slapen we er nog een nachtje over (en slapen we de 17e vervolgens lekker uit :+)
 
Joke en Jan....
Hetzelfde geldt ook voor ons...
Wij waren 1 uur en 40 minuten onderweg tot startpunt...

De 16e kan iedereen in dit topic aangeven of hij/zij wel of niet komt/komen. Dan hebben wij ook de meest actuele weersverwachting...
 
Dat klopt.......het is voor ons bijna twee uur rijden -O-
Als het echt lekker weer is (lees: niet teveel wind en al zeker geen regen) vinden we dat niet erg. Maar als het een grauwe, winderige en/of regenachtige dag wordt slapen we er nog een nachtje over (en slapen we de 17e vervolgens lekker uit :+)

Ik ben ook dit topic aan het volgen, en zit met hetzelfde vanaf Den Helder ben ik ff onderweg geen probleem indien het weer meewerkt *D
 
@Arrewald ... hopelijk zit het weer mee, leuk om je weer eens te ontmoeten !!!

Same here ;)
De afgelopen jaren een varende plaatsing gehad en de tijd die je dan thuis bent gaat op in het gezin en allerlei andere zaken de motorhobby komt dan op de laatste plaats.

Nu heb ik een GSA en vorig jaar in 6 maanden meer mee gereden dan de drie jaar daarvoor.
Dit jaar ben ik van plan om meer op de motor te stappen en toerritjes te doen, lekker weg met gelijk gestemde :]

Het lijkt me ook leuk om forum leden te ontmoeten.
 
Los daarvan, voor zover ik weet kijken de zuidelijk woonachtige Nederlanders voor de weersvoorspelling eerder naar de Belgische weermensen dan naar het eigen orakel.

zon.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan