Opvouwbare aanhanger (foldy car) te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

RSV31

MF veteraan
26 jun 2006
2.616
204
3 jaar geleden gekocht en naar volle tevredenheid gebruikt. Kunnen 2 motoren mee vervoerd worden, wat perfect wil met deze aanhanger.

Aanhanger is aangepast zodat bij vervoer van 1 motor, deze desgewenst in het midden kan staan. Aanhanger ligt zeer stabiel achter de auto. Unieke van deze aanhanger is dat deze volledig demontabel en opvouwbaar is een daardoor weinig opberg ruimte in neemt.

* 13 en 7-polige vaste aansluiting. Geen geknutsel met verloopjes etc. Mistverlichting werkt gewoon als je de 13-polige stekker gebruikt.

* Inclusief reservewiel.

* Inclusief oprijgoot.

* Banden zijn zgan. Zit nog millimeters profiel op.

Reden van verkoop; ik wil een aanhanger om 3 motoren op te kunnen vervoeren.

Prijs: EUR. 600,-

n.b. Prijs is exclusief de 2 inrijklemmen (easy stand) voor het voorwiel aangezien ik deze over zet op mijn toekomstige aanhanger.

Liefst geen PB's aangezien ik niet zo heel vaak inlog op MF.

Mailen is sneller: mh4 apedingetje upcmail.nl


full
 
Laatst bewerkt:
Grappig om mn eigen motor alweer ergens op foto's te zien!
Ik vermoed dat je in Dordrecht woont tegenover Jeroen?
 
:+

Dat bizarre verhaal kreeg ik inderdaad van hem mee! Ik zeg: toeval bestaat niet, hahaha.

Loopt ie nog goed, die geile SRAD?
 
Hij loopt prima! Vorig jaar 3 dagen gedaan (Waarvan 1 mislukt door een ontbrekend slangetje tussen de carbs en de airbox :X Voelt wat apart als je maar 80 ofzo kan op een circuit :+ )

Ziet er inmiddels wel wat minder mooi uit dan de foto's hierboven, vorige eigenaar was ermee onderuit gegaan. Ook zijn helaas de wave disks eraf gehaald dus rij ik met het "regenwiel", staat ook wel grappig, een witte voorin.
Als het wat warmer wordt krijgt hij overigens een nieuw jasje, volledige kuipwerk is gepolyesterd en geplamuurd en wacht nu op een paar laagjes. Dan zal hij alleen nog maar te herkennen zijn aan de wielen!
 
Hij loopt prima! Vorig jaar 3 dagen gedaan (Waarvan 1 mislukt door een ontbrekend slangetje tussen de carbs en de airbox :X Voelt wat apart als je maar 80 ofzo kan op een circuit :+ )

Ziet er inmiddels wel wat minder mooi uit dan de foto's hierboven, vorige eigenaar was ermee onderuit gegaan. Ook zijn helaas de wave disks eraf gehaald dus rij ik met het "regenwiel", staat ook wel grappig, een witte voorin.
Als het wat warmer wordt krijgt hij overigens een nieuw jasje, volledige kuipwerk is gepolyesterd en geplamuurd en wacht nu op een paar laagjes. Dan zal hij alleen nog maar te herkennen zijn aan de wielen!

Ik heb met die gekke SRAD er nog een 1:56 op Assen mee weten uit te persen.....echt een gave fiets.

Is die aanhanger niets voor jou? :+
 
Zover ben ik zeker nog niet... maar het is absoluut een gave fiets, rijdt ontzettend goed.

Verder, nice try :+ Probeer zelf ook een aanhanger te verkopen... de suus wordt luxe vervoerd in een gesloten tandem, luxe leventje heeft dat ding.. :+
Overigens wel een erg leuk ding!
 
Zover ben ik zeker nog niet... maar het is absoluut een gave fiets, rijdt ontzettend goed.

Verder, nice try :+ Probeer zelf ook een aanhanger te verkopen... de suus wordt luxe vervoerd in een gesloten tandem, luxe leventje heeft dat ding.. :+
Overigens wel een erg leuk ding!

Ik zoek een andere aanhanger.....dussss, welke heb jij in de verkoop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan