Opzoek naar Honda varadero 125

Bartveck

Rookie
23 jul 2020
20
13
Recentelijk ben ik verliefd geworden op een varadero 125, ziet eruit als een leuk en fijn motortje om mee naar werk te komen (niet al te ver weg) en de eventueele zomertoer. Is er iemand die toevallig een binnenkort te koop zet, zal erg geintereseerd zijn :)!
 
Kijk op 2ehands.be, daar staan ze soms. K weet niet of ze in NL geleverd zijn. Over importeren vanuit BE is n apart topic.
Het is zeker een leuk motortje!
 
Kijk op 2ehands.be, daar staan ze soms. K weet niet of ze in NL geleverd zijn. Over importeren vanuit BE is n apart topic.
Het is zeker een leuk motortje!
Ja liever niet importeren, hoor van mensen dat dan elk lagertje en ditje en datje precies goed moet zijn wat veel geld kost en me dus afschrikt...
 
Importeren vanuit België hoef je je echt geen zorgen om te maken.

Heeft gewoon een Europese typegoedkeuring, framenummers en bloknummers worden even gechecked, koplamp geen issue want in BE rijden ze ook rechts. BPM aftikken en keuringskosten, anderhalve week later heb je papieren in de bus.

Althans dat is mijn ervaring.
BPM kan je checken op Motor BPM calculator - Online bpm berekenen voor motorinvoer
Ik weet niet of die nog helemaal up to date met de laatste bpm regels, ben er al een tijd niet meer actief mee bezig.
Grofweg zal het wel kloppen.
 
20230427_142906.jpg

Medewerker van motorkledingstore.nl in Vianen heeft ereen. Hij is er erg blij mee.

20230427_142916.jpg

Gaat straks na zijn werk een lang weekend weg :] :t
 
Importeren vanuit België hoef je je echt geen zorgen om te maken.

Heeft gewoon een Europese typegoedkeuring, framenummers en bloknummers worden even gechecked, koplamp geen issue want in BE rijden ze ook rechts. BPM aftikken en keuringskosten, anderhalve week later heb je papieren in de bus.

Althans dat is mijn ervaring.
BPM kan je checken op Motor BPM calculator - Online bpm berekenen voor motorinvoer
Ik weet niet of die nog helemaal up to date met de laatste bpm regels, ben er al een tijd niet meer actief mee bezig.
Grofweg zal het wel kloppen.
Klopt als een bus.
Ik liet een R100 keuren, die ging niet eens van de aanhanger af. Stelt geen r..t voor, je tikt de kosten af, halve dag later de BPM aangifte online doen en binnen drie dagen kenteken in de bus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan