Outlet Duitsland

indoow

MF'er
9 okt 2015
91
0
Enschede
Ha beste motorvrienden,

Ik heb gehoord dat kleding etc goedkoper is in ons buurland Duitsland. Nu woon ik zelf in Enschede, echter heb ik geen idee waar er een leuke outlet oid is. Enige tips? Alvast bedankt!
 
Embsbüren en Münster zijn de twee dichtsbijzijnde Louis Megastores vanuit Enschede.
 
Louis
Polo
Hein gericke

Die ken ik, misschien is er nog wat
 
Hein Gericke outlet
Reisholzer Werftstr 29 Düsseldorf. Polo zit aan de andere kant van de straat. Koop er altijd wel wat.
Imbiss nabij.
 
Oft gibt es viele billige Sachen zusammen. Und alles gute Qualität!!

Daarom ben ik dus vaak te vinden in de Heimat!!
 
en dan te bedenken dat morgen en overmorgen al die duitsers allemaal in de stau staan voor outlet roermond.
geen winkel open in DE, maar wel in NL. dus een komplete volksstam naar NL.
 
Ik ben in Essen geweest bij Louis
maar echt goedkoop was het uiteindelijk niet
had een paar maandjes later een bekeuring van €345 op de deurmat liggen
 
Dan heb je te hard gereden bij wegwerkzaamheden of binnen de bebouwde kom.
Dat is iets waar onze buurtjes niet zo blij mee zijn.
 
Ik ben in Essen geweest bij Louis
maar echt goedkoop was het uiteindelijk niet
had een paar maandjes later een bekeuring van €345 op de deurmat liggen

Wat heb je gedaan dan? Als ik ook eens een bekeuring krijg dan is het 30$ voor 30 of 40km te hard.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben in Essen geweest bij Louis
maar echt goedkoop was het uiteindelijk niet
had een paar maandjes later een bekeuring van €345 op de deurmat liggen

Dat heeft toch nix met het winkelen te maken, is opletten (of niet) onderweg.
Had in NL ook gekund
 
Rij naar Aken, daar heb je Louis, polo, fc moto en hein gericke op een steenworp van elkaar. Ik ben er afgelopen weekend nog geweest. Bij Polo ga ik persoonlijk niet zo graag meer. Ik wil rustig kunnen rondkijken zonder dat er zo een verkoper achter mijn gat aan loopt en blijft pushen.
 
Ik heb links en rechts al gelezen dat de kleding in Duitsland goedkoper is. Maar vraag me af het een rit waard is?

Ik woon zelf in Amsterdam maar ik kan gratis naar auto rijden (kosten vd baas).
Ben beginnend en moet alles aanschaffen behalve een helm. Ook voor mijn vrouw willen we een pakje kopen. De bedoeling is dat het voordelig is maar niet 'goedkoop is duurkoop'

Spreken ze daar alleen Duits of ook Engels of Nederlands?
 
Ik heb links en rechts al gelezen dat de kleding in Duitsland goedkoper is. Maar vraag me af het een rit waard is?

Ik woon zelf in Amsterdam maar ik kan gratis naar auto rijden (kosten vd baas).
Ben beginnend en moet alles aanschaffen behalve een helm. Ook voor mijn vrouw willen we een pakje kopen. De bedoeling is dat het voordelig is maar niet 'goedkoop is duurkoop'

Spreken ze daar alleen Duits of ook Engels of Nederlands?
Daar hebben ze dezelfde merken als hier enkel ander btw tarief en daardoor vaak al een verschil in prijs. Zo zit oa Held bij de onbekende merken maar is zeer goed. De meeste spreken ook wel Engels in Aken althans. Louis is een grote winkel en zeker een aanrader.
 
Rij naar Aken, daar heb je Louis, polo, fc moto en hein gericke op een steenworp van elkaar. Ik ben er afgelopen weekend nog geweest. Bij Polo ga ik persoonlijk niet zo graag meer. Ik wil rustig kunnen rondkijken zonder dat er zo een verkoper achter mijn gat aan loopt en blijft pushen.

In Aken heb je ook nog Motoin

Bij Polo blijkbaar afhankelijk van vestiging.
In Kleve soms wel eens het idee dat ze misschien wat harder zouden kunnen lopen...........(?)
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels ben ik naar Polo geweest in Kleve.
Was een goed ervaring. Aardige kerel die rustig de tijd nam.

Mooie outfit voor mij en mijn vrouw gehaald en toch echt wel goedkoper als in NL.
 
Ook niet onwijs goede ervaring met Polo in Kleve. Ze hadden het drukker met zichzelf dan met hun klanten.
 
Ben er ook een aantal keer geweest. Vond de keuze niet zo heel groot (veel eigen merk), Termaat in Nijmegen heeft meer keuze
 
Ik zit veraf van al die toko's.. Kleding is er wel goedkoper maar je moet toch passen als je een goed zittende broek/dinges wil hebben..
 
Ik zit veraf van al die toko's.. Kleding is er wel goedkoper maar je moet toch passen als je een goed zittende broek/dinges wil hebben..

Jij zit toch ontzettend dichtbij. Binnen een uurtje rijden ben je in Emden / Leer (DE) of Emsbüren. Of rij jij niet meer en ben je van de poetsbrigade?
 
Terug
Bovenaan Onderaan