Oxford zij tassen

jacques k

MF'er
27 nov 2003
170
0
vlak bij
Ik heb een paar Oxford zijtassen gekocht,maar ik vind die dingen er zo kloten bij hangen.ik wil ze namelijk op mijn R1 monteren als ik naar de Dolomieten ga.maar om die tassen er op te zetten dat valt niet mee.om dat alles rond is,heeft iemand een idee om ze goed te bevestigen.of misschien een foto
 
dealer misschien? beter als je zelf een foto plaatst dan zien we hier hoe het hangt
 
Hey pepe,

HEb die remhendeltjes besteld hoor, nu ff afwachten wanneer ze binnen zijn.
greets ricardo, ( met die groene zx6r mocht je ff bedenken wie ik ben, van de lekkerbek)

Ik heb pas een oxford tanktas gekocht maar niet meer dan lof, vind het super handig en super simpel. heb je de beschrijving die er bij zat al gelezen staan ook tips in.

greets en suc6 met die tanktassen
 
Bij mij zat er een video-cdtje bij die ik in mn dvd-speler heb gekeken...

Dat hielp enorm.
 
Ik ben blij dat ik een simpele 50 literrol heb, welke ik in Duitsland bij Louis voor € 3,95 heb gekocht. Perfect waterdicht, en zeer makkelijk te plaatsen :P ;)

Heb die Oxfordtassen wel eens gezien, mooie tassen, maar nog nooit goed begrepen hoe je die dingen in godsnaam goed moet vastzetten :N
 
Ik heb een paar Oxford zijtassen gekocht,maar ik vind die dingen er zo kloten bij hangen.ik wil ze namelijk op mijn R1 monteren als ik naar de Dolomieten ga.maar om die tassen er op te zetten dat valt niet mee.om dat alles rond is,heeft iemand een idee om ze goed te bevestigen.of misschien een foto
bij mij was het ook ff puzzelen, maar eiteindelijk wel gelukt kont van mijn Blade is ook lekker breed en schuin :P zal ff foto erbij doen :) ze bleven bij 250km/h goed zitten iig
full
:X O-)
 
Ik heb zelf ook oxford tassen en ik heb zitten passen en meten zonder eerst netjes de dvd te bekijken. Maar ik heb het toch wel snel voor elkaar, beetje proberen en dan heb je het ineens goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan