Paddock bezoek superbikes

technieker

MF veteraan
15 apr 2007
1.620
0
Jaja, nog even en de superbike is weer in assen
Dit jaar wil ik eigelijk ook aan paddock bezoeken maar ik kan via de TT site niets vinden..
Het enige wat ik weet is dat het naar alle waarschijnlijkheid op een woensdag is.

Heeft iemand van jullie een idee?
 
Woensdag zal er weinig te doen zijn vermoed ik, de race van de SBK is gewoon op Zondag.. vrijdag 1e training dus...
Ik weet niet wat je van plan bent? De paddockkaarten zullen wel verkocht zijn..
 
Jaja, nog even en de superbike is weer in assen
Dit jaar wil ik eigelijk ook aan paddock bezoeken maar ik kan via de TT site niets vinden..
Het enige wat ik weet is dat het naar alle waarschijnlijkheid op een woensdag is.

Heeft iemand van jullie een idee?
Gewoon ter plekke een kaartje halen aan de kassa,geen probleem zijn er altijd zat.
 
je kan een kaartje kopen voor alle 3 de dagen. Ik weet ook nog steeds niet wat het kost, maar ik denk zo'n 25 euro per dag. Ik ga (ging) altijd naar Brands Hatch en daar was het altijd 20 ppond voor 3 dagen. Dat zal in NL wel niet zo zijn.

In ieder geval gewoon aan de kassa kaartje kopen. Volgens mij kan dat bij de kassa onder de hoofdtribune.
 
laatste jaren heb je toch donderdags open paddockdagen waar je de rijders van dichtbij kan zien en foto's of handtekeningen kan scoren of heb ik dat gedroomd en is het nooit echt gebeurd haha :Y *O*
 
Jaja, nog even en de superbike is weer in assen
Dit jaar wil ik eigelijk ook aan paddock bezoeken maar ik kan via de TT site niets vinden..
Het enige wat ik weet is dat het naar alle waarschijnlijkheid op een woensdag is.

Heeft iemand van jullie een idee?

Er staan bij de prijzen van de kaartjes wel een toeslag voor de paddock.
Is alleen op zaterdag en zondag.
Zaterdag €20,- en Zondag €30,-.
Ik neem aan dat dat een toegangs bewijs is voor de paddock.
anders effe mailen.


klik op plaatje voor linkje
 
Laatst bewerkt:
paddock kaarten kan je gewoon aan de kassa kopen :Y vorig jaar ook gedaan, kost je zo'n 25 eurie en kan je vrolijk rondlopen, ik heb bij ten kate bovenin staan kijken, zo'n knutsel plek wil ik ook wel :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan