Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wie heeft er nog tekeningen om een paddockstand te bouwen
dan maak ik hem nog liever zelf, al kost hij mij dan 50 euro aan materiaal.
verschillende moto's = verschillende breedte van achterbrug. 1 die je zelf maakt kan je zo maken dat de breedte aanpasbaar is.
vind 70 euro wel veel geld voor drie kokertjes en twee rvs pennen.
vind het gewoon leuk om er zelf 1 te maken. heb zelf een paddockstand voor achter maar zo n middenbokstand lijkt me handiger voor ook je voorwiel los te halen.
de materialen en de apparatuur heb ik zelf allemaal om te maken, ging mij om het idee.
bedankt allemaal
vind 70 euro wel veel geld voor drie kokertjes en twee rvs pennen.
vind het gewoon leuk om er zelf 1 te maken. heb zelf een paddockstand voor achter maar zo n middenbokstand lijkt me handiger voor ook je voorwiel los te halen.
de materialen en de apparatuur heb ik zelf allemaal om te maken, ging mij om het idee.
bedankt allemaal
Dat doe je dus zo:
En toevallig weet ik dat ze ook in NL geïmporteerd worden.
Het werkt wel, maar als de voorvork gedemonteerd moet worden heb je er niet echt iets aan. Want dan heb je eigenlijk meer aan iets zoals dit: Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor
grotere broertje van de Blackbird oplossing lijkt me handiger, kan het balhoofdlager ook gelijk vervangen
alleen wat kost dat(wel de moeite om zelf te maken )
Waarom zou hij het niet doen als hij de tijd, materiaal, gereedschap en plezier aan heeft?
Iets kopen kan iedere jan lul.
Dingen zijn gewoon verstelbaar
kan je met een middenbok van abba niet je voorvork eruit halen
Weet ik niet, maar misschien heb je iets aan deze link.
http://www.google.nl/aclk?sa=l&ai=C...tor-minilift-schaarlift-pp-t-0327-500-kg.html
Daar moet je natuurlijk ook niet mee gaan lopen stunten, maar ik heb begrepen dat je al een paddockstand voor achter hebt, dus je motor staat dan in elk geval al stabiel mocht je ooit beslissen een krik te gaan gebruiken.
Linkjes naar bouwtekeningen of documentatie ivm zelfbouw heb ik helaas niet kunnen vinden.
is inderdaad ook wel leuk, die kan ik zelf ook nog maken, ben gewoon nieuwsgierig hoe jullie het doen als je inderdaad je voorwiel eruit wil halen of je voorvorkpoten eruit wil hebben.
Het werkt wel, maar als de voorvork gedemonteerd moet worden heb je er niet echt iets aan. Want dan heb je eigenlijk meer aan iets zoals dit: Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor