Pakkingpapier

Ik haalt't altijd bij de gamma, gebeurt me vaak dat ik een cadeau vergeet en dan koop ik snel iets ergens heel goedkoop in de aanbieding maar vaak hebben ze dan geen pakpapier dus kunnen ze het niet inpakken dan ga ik nog naar de gamma want die is tot laat open en dan neem ik daar pakpapier mee, is meestal dicht bij de uitgang te vinden dus success ermee!!
 
Hoi,

In de betere automaterialenzaak. Verkopen ze meestal vanaf de rol, minimale lengte 1 meter (in ieder geval in de lokale toko hier), in verschillende diktes. Laatste keer dat ik het gehaald heb (iets van 0.6 mm dik voor o.a. koppelingsdeksels) kostte dat iets van 10,= Eurootjes.

cu,
John
 
Voor stevige pakkingen:

Bij een landbouwmechanisatiebedrijf

Over de prijs doen ze daar gewoonlijk ook niet moeilijk, 'neem maar mee' heb ik al twee keer gehad. Dik, stevig papier, gebruikt voor de carterpakking van mijn oldtimerbrommer. Is een poos kloppen, maar omdat het zo dik is scheurt het ook niet op ongewenste plaatsen.
 
Voor stevige pakkingen:

Bij een landbouwmechanisatiebedrijf

Over de prijs doen ze daar gewoonlijk ook niet moeilijk, 'neem maar mee' heb ik al twee keer gehad. Dik, stevig papier, gebruikt voor de carterpakking van mijn oldtimerbrommer. Is een poos kloppen, maar omdat het zo dik is scheurt het ook niet op ongewenste plaatsen.

precies, bij een automaterialenzaak wordt je getild.
ik heb het laats in zaandam gehaald voor "zal ik dan maar wat in de koffiepot doen ?? "
het bedrijf heet dacht ik ODV en is een afsplitsing van op den velde.
daar heb jij in enschede helemaal niets aan maar zoek dus maar een bedrijf voor industrieele toepassingen.
ODV verkoopt allerlei plaat en rubbermaterialen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan