Portimao of Aragon??

Potimao of Aragon

  • Portimao

    Stemmen: 21 77,8%
  • Aragon

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27

Skippy79

MF veteraan
30 dec 2007
2.310
0
Belgie
moest je kiezen tussen rijden op een van deze 2 circuits wat zou je kiezen?

ik heb al op aragon gereden maar twijfel om nog eens terug te gaan dit jaar of te kiezen voor portimao.... wat zou je doen?
 
Aragon ben ik nog niet geweest , maar heb vorig jaar op Portimao gereden en kan je dit zeker aanraden !
vond het echt een kicke baan met mooie hoogte verschillen er in , af en toe net een achtbaan waar je in zit !
 
Aragon ben ik nog niet geweest , maar heb vorig jaar op Portimao gereden en kan je dit zeker aanraden !
vond het echt een kicke baan met mooie hoogte verschillen er in , af en toe net een achtbaan waar je in zit !

Ja zieke baan. Gaat je ook wat tijd kosten voor je door alle blinde secties full pull durft te gaan. Ik denk dat zeker 60% blind is :P.

Helaas zie je wel dat bepaalde delen aan het verzakken zijn waardoor niet alles er meer even glad bij ligt. Maakt het ook wel spannend dat je goed moet kijken waar je juist uitkomt.

ik zeg :9~
 
Ik heb beide gereden en zou het zo willen samenvatten:

wil je lekker knallen? -> Aragon
wil je grenzen verleggen? -> Portimao

Voor voorjaarstraining zou ik zelf gewoon lekker willen knallen en naar Aragon gaan.
 
Laatst bewerkt:
thanks mannen,

ben al 3 jaar terug naar aragon geweest en vindt het waarschijnlijk de mooiste circuit die ik al gereden hebt, en heb al meer dan 20 circuits gereden. maar zoals sjonie zegt, daar is het knallen....

het gaat over een tripje in september, knallen mag altijd, maar als ik naar de vluchten bezie dan denk ik dat het aragon wordt.
da wordt het portimao volgende jaar
 
thanks mannen,

ben al 3 jaar terug naar aragon geweest en vindt het waarschijnlijk de mooiste circuit die ik al gereden hebt, en heb al meer dan 20 circuits gereden. maar zoals sjonie zegt, daar is het knallen....

het gaat over een tripje in september, knallen mag altijd, maar als ik naar de vluchten bezie dan denk ik dat het aragon wordt.
da wordt het portimao volgende jaar

OMA zegt dat het een oud onderwerp is, maar ik vind het best een interessant onderwerp en het aantal reacties beperkt. Ik ben ook op beide banen geweest, maar vind Aragon ook echt één van de mooiste banen...en wie zegt dat je al knallend geen grenzen kan verleggen? 8-)

Mijn stem wordt om één of andere reden niet meer meegenomen (mag niet van OMA waarschijnlijk), maar ik zou zeggen Aragon...by far :}
 
Ik heb beide gereden en zou het zo willen samenvatten:

wil je lekker knallen? -> Aragon
wil je grenzen verleggen? -> Portimao

Voor voorjaarstraining zou ik zelf gewoon lekker willen knallen en naar Aragon gaan.


potje mayo .. :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :}

keuzes keuze... staat op mijn lijstje voor 2015 :D
 
potje mayo .. :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :}

keuzes keuze... staat op mijn lijstje voor 2015 :D


ik trap deze ook weer naar boven.

vorig jaar met no limits naar cartagena geweest en dat beviel zo goed dat we weer zo iets willen doen in 2016. we zitten ook met deze twee om te kiezen. wat denken jullie? het zou gaan om ergens in eht voorjaar.

ik: zx10r 2005
maatje: RSV mille 2003

beide straatfietsen, beide wat ervaring op assen, zandvoort en nurburgring. wat denken jullie? ook qua weer enzo, we hebben geen tweede set velgen met regenbanden en met straatfietsen willen we ook weer niet zoveel risico nemen op het nat.
 
Laatst bewerkt:
ik trap deze ook weer naar boven.

vorig jaar met no limits naar cartagena geweest en dat beviel zo goed dat we weer zo iets willen doen in 2016. we zitten ook met deze twee om te kiezen. wat denken jullie? het zou gaan om ergens in eht voorjaar.

ik: zx10r 2005
maatje: RSV mille 2003

beide straatfietsen, beide wat ervaring op assen, zandvoort en nurburgring. wat denken jullie? ook qua weer enzo, we hebben geen tweede set velgen met regenbanden en met straatfietsen willen we ook weer niet zoveel risico nemen op het nat.

Ik zou lekker naar portimao gaan. Afgelopen jaar geweest en als beetje meezit ga ik volgend jaar weer.
 
Vorig jaar Portimao gedaan, afgelopen weekend Aragon.
Beide superbanen. Maar als ik dan toch een keuze moet maken... Portimao.
Nog meer niveauverschil... maar daar moet je wel van houden.

Ik zou wel niet zo vlug teruggaan naar een baan waar ik al geweest ben, kwestie van zoveel mogelijk andere banen aan te doen. Brno en Mugello staan hoog op mijn verlanglijstje!

Ik heb nog niet zo heel veel circuits aangedaan maar toch blijft tot nu toe
Francorchamps voor mij numero uno!!! Maar alleen als het droog is ;)

ik trap deze ook weer naar boven.

vorig jaar met no limits naar cartagena geweest en dat beviel zo goed dat we weer zo iets willen doen in 2016. we zitten ook met deze twee om te kiezen. wat denken jullie? het zou gaan om ergens in eht voorjaar.

ik: zx10r 2005
maatje: RSV mille 2003

beide straatfietsen, beide wat ervaring op assen, zandvoort en nurburgring. wat denken jullie? ook qua weer enzo, we hebben geen tweede set velgen met regenbanden en met straatfietsen willen we ook weer niet zoveel risico nemen op het nat.

Ben ook geen regenrijder en dus ook nooit een tweede set regenbanden meegenomen.
Als je meerdere dagen gaat, heb je minder risico van de 3 of 4 dagen uitgeregend te worden.
Vorig jaar 4 dagen Portimao, waarvan alles bijeen 1 dag regen gehad. Dus rijtijd genoeg om in het droge te rijden.
Dit jaar Aragon, 2 sessies moeten laten schieten door wat gemiezer. Dus ook nu weer voldoende rijtijd over gehad om in het droge te rijden.
Let wel Aragon is nogal een bandenslijter. Pirelli SC2 wordt er aan gorten gereden terwijl maten van me op SC1 geen problemen hadden. Dus voor Aragon, als het voldoende warm is, op SC1 gaan, als je voor Pirelli gaat uiteraard.

Altijd voldoende achterbandjes meenemen als je meerdere dagen gaat knallen!
En als het kan op reservewielen want de organisaties zuigen je alleen al leeg voor een bandenwissel. 22,5 euro voor één bandenwissel op losse velg bij NoLimits!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dit jaar ook op aragon geweest is echt een mooie baan. En met de K1 van metzeler gereden en werden niet opgevreten. Ga binnenkort 5 dagen knallen op Almeria.
 
Ik ben dit jaar ook op aragon geweest is echt een mooie baan. En met de K1 van metzeler gereden en werden niet opgevreten. Ga binnenkort 5 dagen knallen op Almeria.

Ja was een vreemd fenomeen. Iedereen liep te klooien met opgevreten banden.
Het werd pas duidelijk toen mijn maten overschakelde naar de SC1 en het probleem opgelost bleek. het was nochtans niet broeierig heet omdat dan een SC1 pas tot zijn recht komt.
 
waar boek je +- 3 circuitdagen voor Aragon? wij twijfelen namelijk tussen Cartagena en Aragon.
trackdays4all heeft een goede aanbieding tm woensdag.

Edje
 
Voor een hele kalender: Racing4fun.de. Termine. Dan invullen jaar en krijg je alles te zien aan evenementen. Nog specifieker kan na invullen maand circuit (strecke) of aanbieder
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan