Begin die opmerkingen over x aantal pks beetje lachwekkend te worden Voor een fiets uit 2000 is dat netjes. En ik vind het pas hilarisch als je dan door een brommertje met de helft aan vermogen naar huis gereden wordt. Laten we ff serieus blijven he
Ik kies bewust geen fiets (nu CBR600rr met maar 110 pk) met 150+ pk omdat ik het net leuk vind het gas tegen de stuit te trekken bij het uitaccelereren van een bocht. Doe dat op een 1000 en je zit in het decor
Al eens met een R1 met maar 140pk met dit koud nat weer door een bocht gescheurd ? Wel met een 'stomme' 600 moet je dan al vies uitkijken.
En qua adrenaline gehalte kan dat tellen aan veel lagere snelheid
Ik zie nu maar weinig 130pk+ brakers met dit weer scheuren.
Als je nog 2 jaar wacht kan je die R1 waarschijnlijk ook naar de analen verwijzen met zijn std 150+ paarden.
Awel ik suggereer om er direct een turbo en lachgas op te monteren. Kwestie van altijd genoeg vermogen te hebben
Ik kies bewust geen fiets (nu CBR600rr met maar 110 pk) met 150+ pk omdat ik het net leuk vind het gas tegen de stuit te trekken bij het uitaccelereren van een bocht. Doe dat op een 1000 en je zit in het decor
Al eens met een R1 met maar 140pk met dit koud nat weer door een bocht gescheurd ? Wel met een 'stomme' 600 moet je dan al vies uitkijken.
En qua adrenaline gehalte kan dat tellen aan veel lagere snelheid
Ik zie nu maar weinig 130pk+ brakers met dit weer scheuren.
Als je nog 2 jaar wacht kan je die R1 waarschijnlijk ook naar de analen verwijzen met zijn std 150+ paarden.
Awel ik suggereer om er direct een turbo en lachgas op te monteren. Kwestie van altijd genoeg vermogen te hebben