Prins Claus Plein (Den Haag)

Luigibernau

Swing met mij mee!
30 okt 2003
16.069
7
den Haag
Zoals jullie misschien wel weten en/of gemerkt hebben, was dit weekend het
Prins Clausplein afgesloten voor de aanleg van nieuwe spitsstroken.
Rijkswaterstaat heeft meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt en overal
flitskasten geplaatst rondom het plein! B|

Voornamelijk op de A12 bij Den Haag (de tunnels). Den Haag in en uit
scheuren kun je dus beter niet meer doen! :X
 
Hmmmm, en ik maar denken dat het slecht weer was vanochtend met die bliksem op de Utrechtse baan ;(
 
uhhhh Dat was vorig weekend ook al. Alleen dan het stuk van utrecht naar Den Haag. Hadden ze wel eens mogen zeggen. Kwam vanaf Rotterdam dus pak ontwetend afslag Den Haag centrum wordt ik weer richting Utrecht geleid |( Bij zoetermeer er af binnen door naar leiden en daar de A4 op richting Den Haag zuid :(

Maar dit weekend is dus heel dat viaduct afgesloten?
 
Vanmiddag waren ze bezig met het plaatsen van camera's.
Zo te zien camera's om de verkeersstroom te bekijken.
Iig staat er zo'n mast net voor de eerste tunnel.
Als je naar Den Haag toe gaat dan he :+

Hoop idd dat er niet al geflitst wordt.
Vlieg daar de laatste tijd iets te laag dan O-)
 
Ow dan zijn het dezelfde (video?) camera's als die al enige maanden op en rond het prins clausplein staan, die zijn idd om verkeersstromen te tellen (officieel).
Maar ik doe eerst toch maar ff voorzichtig....
 
... :) ...jéééé.....heb ik ff geluk gehad.....

uit m'n werk vandaan...22:40....heerlijke rustige avond,...denk...doet't ook ff wat rustiger aan vanavond...
en dat heeft dus geloond....
Vanuit Scheveningen / v.Alkemadeln.
1 # laserpliessie bij kazerne..'k ree het hele end al 45/50 en werd links/recht voorbij gekacheld....en ikke zei de gek hoefde NIET langs de kant voor een 'gesprek'..
2 # netjes 70 over de Utrechse baan en ik wist tot nu nog niets van die flits-gatso's..
3 # Bij Nootdorp ree ik nog netjes 110....werd dus weer door tornado's voorbij geraasd.....komt er in ene zo'n pliessie-mercedes voorbij raggen...en ja hoor ff later stond er een koekblikker rechts op de strook gedirigeerd...

dus met 150 pk kun je ook wel eens rustig aan doen......loont de moeite.. :)


:+
 
Laatst bewerkt:
huh, heb gister geen kastjes gezien ... denk dat ik morgen maar wat beter ga opletten, 'k rij d'r meestal gewoon 90, gaat best ...
 
Pak anders ff de N14 (Sijtwende tunnel). Max 70km/h nog geen camera's. Lekkere echo in die buis.
 
Die sijtwende tunnel ligt bij mij op de hoek, maar beetje jammer dat ie uit 3 delen bestaat met verkeerslichten er tussen.

Maar Narfer zou dus afgelopen weekend ze (eerste)motor gaan kopen, en moest dus helemaal omrijden omdat oprit L'dam was afgesloten. (uiteindelijk wel doel berijkt en motor gekocht :] ).
 
Staan idd verkeerslichten. Maar justitie weet al lang van de tunnel. Laatst een gek in een wit bestelbusje die met ruim 130km/h achterna werd gezeten door een wagen van "blik op de wegmisbruikers". Nee ik was het niet, busje had geen blauwe striping.
 
Terug
Bovenaan Onderaan