Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom denk je dat?Yep. Zet er maar een nieuwe accu in. Die is gaar.
Waarom denk je dat?
Als de accu niet meer goed zou zijn zou hij volgens mij veel verder zakken tijdens starten dan zo'n 11 volt
Als de spanning die de regelaar ingaat goed is en de spanning er uit niet kan het alleen aan de spanningsregelaar liggen, tenzij de stekkers niet goed zijn.
De regelaar is met een multimeter niet op allen defecten meetbaar.
De spanning meten is het betrouwbaarste.
Hoe verklaar jij dan dat die laadspanning zo daalt bij een hoger toerental?
Hoe verklaar jij dan dat die laadspanning zo daalt bij een hoger toerental?
Als je accu zoveel stroom zou trekken dat bij 5000 toeren de spanning zover daalt dan was de accu allang aan het koken.Ja, die is op zich gek. Ik vermoed dat de accu, als daar cellen van kapot zijn, een grotere weerstand vormt. Maar als dat niet zo is, kan een defecte SR m.i. geen reden zijn voor de laadspanning om zo in te kakken.
Maar ik blijf zeggen dat de accuspanning te ver inzakt.
Op de accuklemmen.Hoe meet je de spanning dat van SR afkomstig is ???
Als je accu zoveel stroom zou trekken dat bij 5000 toeren de spanning zover daalt dan was de accu allang aan het koken.
Dan zal ik maar proberen toe te lichten waarom het ja is.
Ook is me opgevallen dat me achterlicht en me voorlicht met de knipperlichten mee kniperen..
Dan zal ik maar proberen toe te lichten waarom het ja is.
Als er sluiting zou zitten in een cel zou het inderdaad kunnen dat de laadspanning 2 volt lager uitkomt dan zou moeten.
Je bent dan wel een accu van 10 volt aan het laden met een veel te hoge overspanning waardoor deze op zijn minst bloedheet word.
Dit is echter niet het geval want de geladen accu leverd een dag na laden netjes 12.6 volt en niet 10,6
Is dat als je accu bijna leeg is of ook als hij net geladen is?Ook is me opgevallen dat me achterlicht en me voorlicht met de knipperlichten mee kniperen..
~[mess
mijn gsx r 600 SraD van het bouw jaar 2002.
stfuEr kan meer fout gaan in een accu dan sluiting van een cel..... en dat kan wel degelijk het inkakken van de laadspanning verklaren.
Op je andere punt heb je gelijk, als een cel niet meedoet zou je geen 12.6 volt kunnen zien.
foto's !
Wat voor foto's moet je zien???/