Project Big One Super Four Since 1992 (14) Waar is de zon?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk k&t werkje he Leo ben er zelf 1 weekje mee zoet geweest. :(

Wel nice 8-)


Harstikke nice, maar er past echt geen klote van dus.
Hier en daar een hoekje afgezaagd, toen paste het iets beter. Maar de kentekenplaathouder paste weer niet icm met de under tail; |(
Dus daar heb ik ook de helft van weggelaten, en nu 'past' het wel.

8-)
 
Laatst bewerkt:
Voor een ander regent het ook hoor. Dan zul je 'm moeten exporteren....

8-)
ja ik weet het iedereen heeft er last van, maar moet maandag weer beginnen na vakantie en heb nog geen meter gereden. :N
zal je zien na maandag wordt het weer beter. :(
je zou inderdaad bijna gaan emigreren en hem exporteren
 
Is het al wijsheid om mijn K&N filter te reinigen ?? zit er nu zo'n 25 duizend in.Volgens een folder/gebruiksaanwijzing hoeft het pas na 80.000 a 100.000 km bij normaal gebruik. :Y
Nu doe ik wel aan normaal gebruik maar heb er natuurlijk wel zo'n open gat zitten waar de lucht en vuil wat makkelijker in kunnen komen.Heb hem er al ff uit gehaald maar ziet er niet echt smerig uit,op een paar dooie vliegen na. ;)
 
Laatst bewerkt:
Is het al wijsheid om mijn K&N filter te reinigen ?? zit er nu zo'n 25 duizend in.Volgens een folder/gebruiksaanwijzing hoeft het pas na 80.000 a 100.000 km bij normaal gebruik. :Y
Nu doe ik wel aan normaal gebruik maar heb er natuurlijk wel zo'n open gat zitten waar de lucht en vuil wat makkelijker in kunnen komen.Heb hem er al ff uit gehaald maar ziet er niet echt smerig uit,op een paar dooie vliegen na. ;)
zo lang je je cb niet als zand haas gebruikt dan zal het vuil toch wel meevallen
 
Je hebt zeker gelijk Pek, de andere durfen zo te zien niet meer. ;)
hoe zo niet durven
full
 
Hee wel ff een up to date foto hé,zie nog zwarte stuurproppen en zwarte valdoppen. :+ :+ *D
ja ja ja ja heb je wel eens naar buiten gekeken dan alleen maar water en dan wordt hij nat maar je heb gelijk er moeten andere foto's gemaakt worden
 
zo lang je je cb niet als zand haas gebruikt dan zal het vuil toch wel meevallen


Ja precies, zolang je niet te veel in stoffige/droge omgevingen hebt gereden dan zal het allemaal best meevallen met de vervuiling. Dus, haal 'm er effe uit en bekijk hoe vuil ie is.

Iedereen al weekend?

8-)
 
ja ja ja ja heb je wel eens naar buiten gekeken dan alleen maar water en dan wordt hij nat


Ja ja,ben gestopt met naar buiten kijken :Y ,wordt er alleen maar depri van dit ongeloofelijke kutweer. :( en gaat gewoon het hele weekend en volgende week door met regenen. '( '(
 
Ja ja,ben gestopt met naar buiten kijken :Y ,wordt er alleen maar depri van dit ongeloofelijke kutweer. :( en gaat gewoon het hele weekend en volgende week door met regenen. '( '(
als het morgen middag even 5min droog is dan rol ik hem even naar buiten voor een
foto chot :9 dan zie je hem op to date
 
Er is van K&N een reinigingskitje verkrijgbaar. Dat is met een uurtje klaar. werkt prima.

De voorspellingen voor zondag zijn nog steeds k.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan