Project Ducati panigale - R b.j 2016

Aangezien ik veel negatieve reacties krijg en ik steeds weer in de verdediging moet , vraag ik mij nu af of ik maar beter kan stoppen om hier alles te delen met dit forum.
Ik heb nog zoveel aanpassingen om te vermelden maar heb er weinig zin meer in op die manier .
Dat gevoel krijg ik ook, wat een gezeik hier.
Lekker doen wat je mooi vind, en ik vind het top iig
Als jij het mooi vind en er van geniet dan heeft het zin!
Ik heb precies hetzelfde met mijn ombouwtopic.
 
Jammer, zo'n gave fiets! Wellicht speelt jaloezie en onbegrip bij velen ook mee... niet iedereen kan zomaar een fiets van, wat zal ie kosten 20-25k?, kopen en er dan nog voor vele euro's instoppen alleen maar omdat het leuk is.
Ik vind het ook jammer als het zo is.
Mooie motor met dikke upgrades ook al heb je er als sterveling er geen reet aan.
 
Misschien kan een moderator de discussie verwijderen, zodat we hier weer kunnen genieten van waar het om gaat?
 
Aangezien ik veel negatieve reacties krijg en ik steeds weer in de verdediging moet , vraag ik mij nu af of ik maar beter kan stoppen om hier alles te delen met dit forum.
Ik heb nog zoveel aanpassingen om te vermelden maar heb er weinig zin meer in op die manier .
Ik dacht dat dit een leuke 1 april grap was maar na deze stilte wordt ik toch wel een beetje bang '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan