Qstarz GPS Datalogger

natterjacks

MF'er
16 jul 2005
188
0
Friesland
I.v.m. overstap naar laptimer met baken mag mijn GPS datalogger weg.

1 x gebruikt en nog als nieuw met doos en alle bijgeleverd kabels, handleidingen en software.

Meer info:
http://www.race-shop.nl/index.php/koopjes/qstarz-bt-q1000ex-gps-datalogger
BT-Q1000eX

€120

full
 
Ik denk dat als alles goed ingesteld is dan is ie wel betrouwbaar.
Ik stap over omdat ik gelijk mijn tijden willen zien i.p.v. later op de laptop.
 
full


Dit kun je er mee doen. Dat ik onderweg nog geen exacte tijd heb, boeit me niet zo. Ga er gewoon vanuit dat ik mijn beste rondje nog ga rijden...

Je kunt er meer vlaggetjes in planten trouwens, heb het nu verdeeld in 10 sectoren.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er leuk uit, maare OB6D, zou je je voortaan niet in SGT willen inschrijven met zulke tijden :X
 
[afbeelding]

Dit kun je er mee doen. Dat ik onderweg nog geen exacte tijd heb, boeit me niet zo. Ga er gewoon vanuit dat ik mijn beste rondje nog ga rijden...

Je kunt er meer vlaggetjes in planten trouwens, heb het nu verdeeld in 10 sectoren.
Assen moet je op max 6 sectoren zetten, dan blijft het overzichtelijk :)
 
Ziet er leuk uit, maare OB6D, zou je je voortaan niet in SGT willen inschrijven met zulke tijden :X

Och, dat waren de 1e meters dit jaar...
Niet dat daar nog een halve minuut af gaat hoor... 2:15 heb ik getackled, denk dat het met +/- 2:10 wel op houdt met mijn helemaal standaard zijnde brommer zonder koplamp.

SGT is vrij rijden voor straatrijders bij mijn weten, dus eeuh....... :X
Eigenlijk ben ik de enige die in die groep thuis hoort. ;)

En ik moet me toch ergens aan op trekken...

Misschien niet de meest geschikte groep, vind het wel de leukste... -O-
In groepjes achter zo'n marshall aan rijden, daar vind ik niks aan.
 
Laatst bewerkt:
Och, dat waren de 1e meters dit jaar...
Niet dat daar nog een halve minuut af gaat hoor... 2:15 heb ik getackled, denk dat het met +/- 2:10 wel op houdt met mijn helemaal standaard zijnde brommer zonder koplamp.

SGT is vrij rijden voor straatrijders bij mijn weten, dus eeuh....... :X
Eigenlijk ben ik de enige die in die groep thuis hoort. ;)

En ik moet me toch ergens aan op trekken...

Misschien niet de meest geschikte groep, vind het wel de leukste... -O-
In groepjes achter zo'n marshall aan rijden, daar vind ik niks aan.


SportGridTime-sessies

Alleen ervaren circuitrijders, en zij dienen dit te vermelden op het inschrijfformulier, en voor rijders die in het bezit zijn van een racelicentie bestaat de mogelijkheid om in te schrijven voor de SportGridTime-sessies deze SportGridTime-sessies worden niet begeleid door instructeurs.

Deelname aan deze SportGridTime-sessies is dus echt alleen bedoeld voor de meer ervaren circuitrijders en Cuppers.

Bron: CRT Holland

Het waren die dag ook mijn eerste meters, maar er reden een handjevol idioten tussen die daar echt niet thuis hoorden. De snelsten rijden 1.47 geloof ik, dat is een gruwelijk snelheidsverschil.

Je hoort er gewoon niet thuis, aangezien een ervaren rijder (waarmee rondetijd bedoeld wordt) toch rond de 2 minuut op Assen zou moeten kunnen rijden.

Just my 2 cents ;)
 
Mooi prijsje trouwens :+ Je laptimer is overigens onderweg :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan