wachten duurt idd lang.
voor versnellingen had ik vorig jaar al een plaatje gemaakt [afbeelding]
nice..
gewoon op je tank plakken dan kan je onderweg spieken
volgens mij hetzelfde als wat ik al zei he, alleen scheivlak pak ik in 4..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wachten duurt idd lang.
voor versnellingen had ik vorig jaar al een plaatje gemaakt [afbeelding]
Rij nu met een SC57 ( 2005) Kan je niet vergelijken. Op de oude blade moet je echt hard werken en de bochten'in gooien'. Je hebt dan baat bij een goede fysieke conditie. Ben wel blij dat ik me suf heb geoefend op de oude blade, heb ik veel voordeel bij nu op de SC57.
Met geweld neuk je een varken
Ik heb 3 jaar gereden met een blade uit 1998. Het is een zware fiets om het circuitrijden op te leren, kan je niet vergelijken met een CBR600.
Noodzakelijke veranderingen : velg voor naar 17 inch ivm banden mogelijkheden;
Vering voor en achter aanpassen.
Rij nu met een SC57 ( 2005) Kan je niet vergelijken. Op de oude blade moet je echt hard werken en de bochten'in gooien'. Je hebt dan baat bij een goede fysieke conditie. Ben wel blij dat ik me suf heb geoefend op de oude blade, heb ik veel voordeel bij nu op de SC57.
Voor de liefhebbers, de '98 is nog te koop, helemaal raceklaar, € 2000,--
ah vandaar dat ik altijd zo moe was na een circuitdag
reed nog met standaard vering en standaard voorwiel met straatbanden
wachten duurt idd lang.
voor versnellingen had ik vorig jaar al een plaatje gemaakt [afbeelding]
Wie van jullie heeft een sc44 opgehoogd achter en hoe?
Bedankt voor de tip! Hemelvaartsdag ga ik het uitproberenVoor de gerlach laat ik vanaf de tarzan hem in 2e versnelling staan... red het precies tot in de begrenzer, remt ie gelijk goed af om hem rechts er in te knallen en scheelt weer een keertje schakelen.
Wat voor vertanding rijden jullie? Scheelt ook heh, ik deed de tarzan altijd in zn 3...kan je net iets eerder rustig op het gas. En eigenlijk ook de hugenholz in zn 3. Ok dit was wel op een gixxer 1000 k5..
Wie van jullie heeft een sc44 opgehoogd achter en hoe?
Volgens mij is het alom bekend dat de sc44 achter iets hoger moet ook voor de grondspeling en betere stuur eigenschappen. Op ebay staan wat gefreesde spulletjes waarmee je hem kan ophogen.
Op ebay staan paar oplossingenik heb even op google gekeken en het is idd een bekende probleem met de sc44. nu nog kijken wat mogelijk is........
Op ebay staan paar oplossingen