Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik werk als motortechnieker :p, dus blok opengooien word geen probleem.
Wou eerst ff checken of er hier iemand mss dit al eens voor gehad heeft, zodat het mijn zoektocht beperkt aangezien ik het gerammel niet kan localiseren, klinkt even luid links als rechts, mijn vermoedens gaan ook naar de krukaslagers..
Hallo jongelui !
Ik heb deze week mijn eerste circuitdag op mijn 929 . Nog nooit een circuitdag meegemaakt, maar kijk er al een tijdje naar uit! Het is zo'n CRT beginners cursus op Assen, ik ben benieuwd.
Maar nu even mijn vraag: ik rij op de Honda naar het circuit, overdreven veel spullen meenemen kan ik dus niet. Zijn er dingen die je echt bij je moet hebben op zo'n dag? Ik zie vaak dat alle delen van glas moeten worden afgeplakt, dus een rolletje tape kan geen kwaad denk ik.
En regel alvast vervoer terug in het ergste geval! Heb vaak mensen met handen in hun haar zien staan dat a hun mooie gepoetste straatmotor kapot is en b niet weten hoe ze dan thuis moeten komen
Maar nu even mijn vraag: ik rij op de Honda naar het circuit, overdreven veel spullen meenemen kan ik dus niet. Zijn er dingen die je echt bij je moet hebben op zo'n dag? Ik zie vaak dat alle delen van glas moeten worden afgeplakt, dus een rolletje tape kan geen kwaad denk ik.
Neem een sleuteltje mee om je spiegels er af te halen. Je kan eventueel met ingeklapte spiegels rijden, maar ik vind ze dan wel in de weg zitten (SC33). Beter is om ze er af te schroeven.
Bedankt, daar had ik niet eens aan gedacht! Zal een sleuteltje meenemen.
Bedankt voor de tips overigens! Hoop ander transport naar huis niet nodig te hebben, maar toch iets om rekening mee te houden..
Jemig wat balen inderdaad! Zo gek was die tip van mij dus helemaal niet
Nee, inderdaad! Gelukkig kwam mijn motor uit Havelte en was die dealer in staat om binnen 15 minuten met een busje op het TT-circuit aan te komen. Hulde voor Barbier motorsport! (positieve reclame moet kunnen )
chips, geen leuke beelden als je dinsdag naar zandvoort gaat....
ik zal me olieplug nog eens xtra aandraaien
Vlgs mij ben ik hier op het goeie adres voor een vraag. Ik heb nog een sc44 thuis staan, van een vriend, waarmee die alweer twee jaar geleden op Assen is onderuit gegaan. Een dwarse highsider en daarbij dynamokap en Carter kapot. Hijzelf alleen zijn sleutelbeen en ego gebroken... Nu zijn we van plan het Carter te repareren met kneedmetaal. Moet vlgs mij wel lukken. Maar nu hoor ik dat dit wel vaker voorkomt bij deze motoren. Iemand ervaring, en hoe dit dan gerepareerd. Uiteraard is een ander blok of carters een optie, maar de motor staat niet voor niks al twee jaar stil. Geld is op door crisis omstandigheden en een ander blok is duur. Of heeft iemand nog een kapot gelopen blok liggen waarvan de carters nog bruikbaar zijn?
Alvast bedankt!