racen op een pc40 / pc37 2017

dusssss.... cuprace was snel afgelopen...

Even bij elkaar gezocht wat ik ong. kwijt ben, dat is alleen aan de motor al 700 euro...
Spanningsregelaar bekabeling is doorgesleten, weet niet of dat verstandig is om af te plekken. Overweeg zelf vervangen...

Kuipwerk, clipon + vervangende onderdelen voor t stepje links...
Dan nog helm en pak :r -O-
Maar je spuitwerk is geregeld ;)
 
Wat een heerlijke motor is die PC40 :)
Eindelijk een keertje kunnen rijden, en meteen een nieuw PR na tweejaar niet racen!
 
Kijk dat klinkt goed!
Fijn dat Paul zijn fiets bevalt!

Fysiek herstel gaat de goede kant op, maar duurt altijd te lang.
Komende week ga ik weer met de motor aan de gang.

Ben wel door de reserve voorraad aan het neuzen en heb nog wel wat voor de verkoop:

-valtermoto tankdop, snel sluiting. E75
-power commander V voor de pc40 nieuw in doos. 275e
 
Kan iemand mij hier vertellen hoe je een STM slipperclutch los krijgt?
full

full
 
Wat een stilte hier,

Martijn, hoe gaat het herstel?
Kevin, alles alweer klaar?

Wij hadden een moeizame TT met een mooie afsluiting :)
Eerste kwalificatie probleem met de remmen.. 1.47
Tweede training probleem met achterband 1.46.8 (terwijl vorige race 1.45 gereden werd)
Fiets aardig omgegooid voor de race in de hoop dat de band heel bleef. 2e rondje meteen een 1.44.5 :) in 1 klap weer 1.2 seconde van zn pr af. door aanrijding aansluiting verloren met nr 13 maar gefinished op een mooie 14e plaats.
Helaas wel wat kuipwerk stuk en quickshifter stuk maar we hebben tot de gamma racing day om dat te repareren. (zijn al druk bezig) Wel blij met weer 2 puntjes en weer een snellere tijd :) en de stappen waarmee het PR steeds verbroken wordt laat zien dat er nog wel wat te halen is :)
helaas geen budget om nu in oschersleben te rijden maar goed, je kan niet alles hebben..
 
Hey Daniel,

Had op FB al gezien hoe het met de TT was gegaan. Wat gaan jullie lekker man!
Echt tof om te zien hoeveel progressie er dit jaar is!
Jammer dat jullie niet op Ossie konden rijden..

Het herstel gaat redelijk. Moet alleen echt nog rustig aan doen want anders heb ik veel last van mijn schouder en ribben.
Duurt toch allemaal langer dan ik had gedacht/gehoopt en dat is best frustrerend.
Gamma racing day ga ik bv al niet meer redden :(
Mik nu op 11aug cup,maar dan moet ik al wel een dagje gereden hebben voor die tijd.
 
Wat een stilte hier,

Martijn, hoe gaat het herstel?
Kevin, alles alweer klaar?

Wij hadden een moeizame TT met een mooie afsluiting :)
Eerste kwalificatie probleem met de remmen.. 1.47
Tweede training probleem met achterband 1.46.8 (terwijl vorige race 1.45 gereden werd)
Fiets aardig omgegooid voor de race in de hoop dat de band heel bleef. 2e rondje meteen een 1.44.5 :) in 1 klap weer 1.2 seconde van zn pr af. door aanrijding aansluiting verloren met nr 13 maar gefinished op een mooie 14e plaats.
Helaas wel wat kuipwerk stuk en quickshifter stuk maar we hebben tot de gamma racing day om dat te repareren. (zijn al druk bezig) Wel blij met weer 2 puntjes en weer een snellere tijd :) en de stappen waarmee het PR steeds verbroken wordt laat zien dat er nog wel wat te halen is :)
helaas geen budget om nu in oschersleben te rijden maar goed, je kan niet alles hebben..



:} :}
 
Hey Daniel,

Had op FB al gezien hoe het met de TT was gegaan. Wat gaan jullie lekker man!
Echt tof om te zien hoeveel progressie er dit jaar is!
Jammer dat jullie niet op Ossie konden rijden..

Het herstel gaat redelijk. Moet alleen echt nog rustig aan doen want anders heb ik veel last van mijn schouder en ribben.
Duurt toch allemaal langer dan ik had gedacht/gehoopt en dat is best frustrerend.
Gamma racing day ga ik bv al niet meer redden :(
Mik nu op 11aug cup,maar dan moet ik al wel een dagje gereden hebben voor die tijd.



beterschap martijn :Y
 
Thanx Martijn :) ja het gaat erg goed :) we zijn zelf ook erg blij met de progressie :)
Jij sterkte! en hoop dat je snel weer op de motor zit en het je beter af gaat dan tot nu toe.

Ja SBB :) gaat erg goed.
Jij nog gereden?
 
Wat een stilte hier,

Martijn, hoe gaat het herstel?
Kevin, alles alweer klaar?

Wij hadden een moeizame TT met een mooie afsluiting :)
Eerste kwalificatie probleem met de remmen.. 1.47
Tweede training probleem met achterband 1.46.8 (terwijl vorige race 1.45 gereden werd)
Fiets aardig omgegooid voor de race in de hoop dat de band heel bleef. 2e rondje meteen een 1.44.5 :) in 1 klap weer 1.2 seconde van zn pr af. door aanrijding aansluiting verloren met nr 13 maar gefinished op een mooie 14e plaats.
Helaas wel wat kuipwerk stuk en quickshifter stuk maar we hebben tot de gamma racing day om dat te repareren. (zijn al druk bezig) Wel blij met weer 2 puntjes en weer een snellere tijd :) en de stappen waarmee het PR steeds verbroken wordt laat zien dat er nog wel wat te halen is :)
helaas geen budget om nu in oschersleben te rijden maar goed, je kan niet alles hebben..

Oschersleben had wel een mooie regen/wielenwissel training geweest :Y
Je moest elke keer tot vlak voor de kwalificatie/race wachten met een bandenkeuze.
Zelf had ik alleen de warming-up van zondag misgegokt door op regenbanden de baan op te gaan.
Dat waren mijn eerste droge meters op de baan daar,de race op zondag was ook droog gelukkig.
Maar na alle natte trainingen en een natte race op zaterdag was het wel ff zoeken naar droge rem/instuurpunten tijdens de eerste 1 a 2 rondes.

Wel met een tevreden gevoel naar huis,meer vertrouwen in de regenbanden gekregen en met mijn talent toch nog 1,48 gereden als snelste tijd.
Voor een eerste keer oschersleben en het weer vind ik het prima :)

@Martijn,Gammaracingday is dit jaar voor het onk eigenlijk een beetje weinig aan denk ik.
Als je de tijden ziet wanneer jullie moeten rijden :X
Ik heb er veel klachten over gehoord afgelopen weekend,maar het schema omgooien zal niet meer gaan denk ik -O-
Als het schema zo blijft kom ik niet kijken,is me ff te vroeg na een avondje stappen in sneek tijdens de sneekweek ;)

11 augustus gewoon weer lekker cuppen :Y
Nog maar een keer sterkte met je schouder/ribben enz :Y ;)
 
Oschersleben had wel een mooie regen/wielenwissel training geweest :Y
Je moest elke keer tot vlak voor de kwalificatie/race wachten met een bandenkeuze.
Zelf had ik alleen de warming-up van zondag misgegokt door op regenbanden de baan op te gaan.
Dat waren mijn eerste droge meters op de baan daar,de race op zondag was ook droog gelukkig.
Maar na alle natte trainingen en een natte race op zaterdag was het wel ff zoeken naar droge rem/instuurpunten tijdens de eerste 1 a 2 rondes.

Wel met een tevreden gevoel naar huis,meer vertrouwen in de regenbanden gekregen en met mijn talent toch nog 1,48 gereden als snelste tijd.
Voor een eerste keer oschersleben en het weer vind ik het prima :)

@Martijn,Gammaracingday is dit jaar voor het onk eigenlijk een beetje weinig aan denk ik.
Als je de tijden ziet wanneer jullie moeten rijden :X
Ik heb er veel klachten over gehoord afgelopen weekend,maar het schema omgooien zal niet meer gaan denk ik -O-
Als het schema zo blijft kom ik niet kijken,is me ff te vroeg na een avondje stappen in sneek tijdens de sneekweek ;)

11 augustus gewoon weer lekker cuppen :Y
Nog maar een keer sterkte met je schouder/ribben enz :Y ;)

Wielen wisselen gaat wel aardig na spa vorig jaar.. pff toen hebben we ook aardig wat moeten wisselen.

De 2 jaar dat ik in oschersleben ben geweest was het altijd watergevecht vanwege de hitte!! Maar dit jaar en vorig jaar (helaas allebei moeten missen blusure/budget) alleen maar regen..

Mooi dat het zo goed ging en dat je meer vertrouwen hebt!

En idd wij zijn niet erg te spreken over het schema van de gamma racing day.. pff zaterdag is wel OK. (behalve als je crasht in training 1 want dan kan je training 2 vergeten) maar de wedstrijd zondag om 9 uur.. das toch niet normaal?
 
Thanx Martijn :) ja het gaat erg goed :) we zijn zelf ook erg blij met de progressie :)
Jij sterkte! en hoop dat je snel weer op de motor zit en het je beter af gaat dan tot nu toe.

Ja SBB :) gaat erg goed.
Jij nog gereden?



jah heb zeker nog gereden ,

sta nu op 2 dagen op assen afgelopen mei en 2 dagen mettet .

op assen heb ik de brommerd vakkundig neergelegt , in de bandenstapel gelukkig wel met beleid want ik kon me weg gewoon vervolgen ( wel met blauwe ballen en een deuk in me ego ) ;)

assen heeft me een lage 2.03.500 opgeleverd . als ik nog 1 dag extra had kunnen hebben had ik onder de 2 minuten kunnen komen
begon dag 1 met een 2.17.000 eindigde met een 2.06.500
dag 2 was dus lijnen rijden en aanpikken en dat leverde me een 2.03.500 :P

op mettet heb ik de eerste dag maar 3 sessie 's gereden daarna ging het regenen

2de dag mettet heb ik mee geholpen bij ferry ( racecracks) en heb ik veel kunnen rijden

robin 1Gsuspension heeft de voorkant en schokdemper opnieuw afgesteld van mijn RR
En van de winter gaat mijn RR daar naar toe om de boel te laten servicen . :)
voorkant laat ik dat gelijk aanpassen met spul van robin zodat het instelbereik van de vorken heel wat ''breder wordt'' :)

verder is het komende tijd weer klussen en sparen ;)


ff bij springen/rijden in groep 2 :)

RC__2215.jpg


RC__2235.jpg
 
Vandaag weer gereden op Zandvoort, ging prima! Perfect sleepje gehad in de 2e sessie, en mn PR kunnen verbeteren naar 2.10!
Derde sessie beetje rugtig aan gedaan, alsnog tot een 2.12 gekomen.´

Vierde sessie helaas minder goed afgelopen, en in de AU-di-S ;) eens gekeken hoe het asfalt er van dichtbij uitzag... Schade viel gelukkig heel erg mee, alleen de topkuip, kuipruitje, valblok en een dopje van de voetsteun is kapot. Zelf gelukkig helemaal niks, maar morgenochtend weet ik dat pas zeker... Denk dat er wel wat spierpijn gaat komen...

Een van jullie die misschien nog onderdelen die ik nodig heb heeft liggen? Hoor het graag :) Topkuip van een 2008 model, valblok voor de linkerkant van RG, kuipruitje maakt me weinig uit :)
 
Vandaag weer gereden op Zandvoort, ging prima! Perfect sleepje gehad in de 2e sessie, en mn PR kunnen verbeteren naar 2.10!
Derde sessie beetje rugtig aan gedaan, alsnog tot een 2.12 gekomen.´
Netjes, het word misschien toch nog wat met je :P

Vierde sessie helaas minder goed afgelopen, en in de AU-di-S ;) eens gekeken hoe het asfalt er van dichtbij uitzag... .
-O-

Een van jullie die misschien nog onderdelen die ik nodig heb heeft liggen? Hoor het graag :) Topkuip van een 2008 model
Gelijk tijd voor het eerste oranje :P
Sterkte met het herstel ;)
 
Netjes, het word misschien toch nog wat met je :P

-O-

Gelijk tijd voor het eerste oranje :P
Sterkte met het herstel ;)

Inderdaad zo goed op weg... Lig ik opeens naast de weg...

Herstel komt wel goed, even de onderdelen scoren en hopelijk 27 aug met de zac mee doen...
 
Vandaag weer gereden op Zandvoort, ging prima! Perfect sleepje gehad in de 2e sessie, en mn PR kunnen verbeteren naar 2.10!
Derde sessie beetje rugtig aan gedaan, alsnog tot een 2.12 gekomen.´

Vierde sessie helaas minder goed afgelopen, en in de AU-di-S ;) eens gekeken hoe het asfalt er van dichtbij uitzag... Schade viel gelukkig heel erg mee, alleen de topkuip, kuipruitje, valblok en een dopje van de voetsteun is kapot. Zelf gelukkig helemaal niks, maar morgenochtend weet ik dat pas zeker... Denk dat er wel wat spierpijn gaat komen...

Een van jullie die misschien nog onderdelen die ik nodig heb heeft liggen? Hoor het graag :) Topkuip van een 2008 model, valblok voor de linkerkant van RG, kuipruitje maakt me weinig uit :)

Ik heb er vandaag gereden en gelukkig een betere afloop als jou gehad.
Na een lekke achterband in de eerste sessie,ging het al beter en uiteindelijk eerste geworden in de B-groep tot 850cc :)
Beker en handschoenen mee naar huis :Y
 
Vandaag weer gereden op Zandvoort, ging prima! Perfect sleepje gehad in de 2e sessie, en mn PR kunnen verbeteren naar 2.10!
Derde sessie beetje rugtig aan gedaan, alsnog tot een 2.12 gekomen.´

Vierde sessie helaas minder goed afgelopen, en in de AU-di-S ;) eens gekeken hoe het asfalt er van dichtbij uitzag... Schade viel gelukkig heel erg mee, alleen de topkuip, kuipruitje, valblok en een dopje van de voetsteun is kapot. Zelf gelukkig helemaal niks, maar morgenochtend weet ik dat pas zeker... Denk dat er wel wat spierpijn gaat komen...

Een van jullie die misschien nog onderdelen die ik nodig heb heeft liggen? Hoor het graag :) Topkuip van een 2008 model, valblok voor de linkerkant van RG, kuipruitje maakt me weinig uit :)
Gefeliciteerd met je pr! Maar balen van je crash! Waar in de audi-s ging t mis? Mooi dat je zelf ok bent! Ik zit nog met een gescheurde schouderband B| (ook audi-s)
 
Ik heb er vandaag gereden en gelukkig een betere afloop als jou gehad.
Na een lekke achterband in de eerste sessie,ging het al beter en uiteindelijk eerste geworden in de B-groep tot 850cc :)
Beker en handschoenen mee naar huis :Y
Gefeliciteerd man!!! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan