Racen op een R1 2007 en nieuwer

Nee klopt dus ook, maar staan hun nog op de lijst voor de cup op 9 april vraag ik me nu af?
 
Fijne motort sonnuh R1 JONGUHHH

11%20AA2-9992-502.jpg
 
Ik heb een zijstandaard voor de 2007/8 model. 20 euro en ik kan het op 6 april naar Zandvoort brengen.
ik heb je vandaag gemist maarre wil je misschien die zij-standaard meenemen naar je volgende race en hem dan meegeven aan tyl?
 
Bjorn Janssen? Die zn fiets aan Tyl verkocht heeft? Waarom heeft ie dan nu weer een 07-08 R1? Beetje raar, je zou zeggen dat je dan overstapt naar een nieuwer model. Of die van Tyl is helemaal scheef en gaat en dat ie em daarom weg deed.... :P

Klopt ja, cupt ook bij ons. Waarom? moet je hem vragen :Y
 
vandaag me eerste meters op de REEN gemaakt en dat toverde toch een hele grote dikke glimlach van oor tot oor op mijn gezicht... moet nog wel een he-le hoop leren :X
 
Bjorn Janssen? Die zn fiets aan Tyl verkocht heeft? Waarom heeft ie dan nu weer een 07-08 R1? Beetje raar, je zou zeggen dat je dan overstapt naar een nieuwer model. Of die van Tyl is helemaal scheef en gaat en dat ie em daarom weg deed.... :P

Dat ging dus bij mij ook door het hoofd. ;(
 
Dat ging dus bij mij ook door het hoofd. ;(


Beetje vreemd verhaal inderdaad, maar je hebt er toch al op gereden?
Als hij "scheef" zou zijn en hij komt de bocht niet door, merk je dat toch vrij snel denk ik.
Op de foto is te zien dat je lekker door de bocht gaat!
Ziet er goed uit.
 
Haha ja dat is zo. ;) ding loopt goed en mooi en is recht. Wil alleen continue op 1 wiel rijden ;)
 
Dat ging dus bij mij ook door het hoofd. ;(
Hmmm..... kan alleen zo zijn als ie die fiets die hij nu heeft, goedkoop heeft kunnen kopen met een hoop opties waar ie al langer op zat te azen. Ken anders nix verzinnen...
Je ziet hem komend weekend, dus gewoon eens vragen?
 
Laatst bewerkt:
Roel, ben bijna bij je ;)


Scheelt idd nog maar 11 seconden in een race van 9 ronden, grinnik. Is best nog veel. Als ik die 11 seconden zelf sneller gereden had (en dat gaat nog lukken dit seizoen), dan was ik ipv 19e zelfs 12e geworden. Het is dus best nog veel. Maar je gaat daar ook zeker aankomen, hoef je niet aan te twijfelen. Je bent nog jong.............
 
Ja als je het zo zegt duur het weer langer :( Ik keek naar die 1 sec per rondje ;) Alhoewel ik ook al oud word ;) Heb wel zin om een keer tegen je te strijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan