Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Klinkt alsof je nog steeds lucht in je systeem hebt.
Wat voor remblokken heb je? Heb je deze ingeremd?
 
bendix gesinterde remblokken, ja ze zijn ingeremd. ik denk ook dat er terug lucht in de leidingen zit, maar dat het door mijn rempomp komt.
 
Ik schakel nog traditioneel met een hm quickshifter (r6 2007). Om omgekeerd te schakelen is dit alleen het pootje omgooien of zitten hier meer haken en ogen aan?
 
Ja. Je moet de quickshifter omdraaien. Sommige kunnen dit. Anders moet je een andere halen. Push/pull.
 
Ik schakel nog traditioneel met een hm quickshifter (r6 2007). Om omgekeerd te schakelen is dit alleen het pootje omgooien of zitten hier meer haken en ogen aan?

De schakelstang inderdaad omdraaien maar de QS niet en vervolgens de instellingen op de digi display veranderen.
Zie engels handleiding van HM of bij hun op de site. Daar is ook alles te downloaden.
Je kunt ook gewoon in het boekje kijken. Zit in zwarte HM koffer achter het zwarte schuim van de deksel.
De HM QS kan je instellen voor push of pull. Je kunt ook effe googlen.
 
Laatst bewerkt:
Supercup 600B afgelopen zaterdag :)

Pole start en als 2de gefinisht, pr aangescherpt naar 1:50,983. *O*

full

full
 
Laatst bewerkt:
uhh dan wordt ik denk ik gelapt. maar doe mijn best om onder de 1:50 te komen, is toch wel mijn streven ja :Y
 
Wederom last met de versnellingen. Wel een stuk minder, dus maar weer eens een ander standje proberen.
 
Heren,
wat zijn jullie ervaringen met de EBC Double H, high performance sintered series?

Heb altijd met de SBS Dual Carbon gereden en die bevallen me eigenlijk perfect, alleen de persoon die mij de blokken levert heeft de SBS niet meer en komt nu dus met de EBC.

Bedankt vast voor het delen van jullie ervaringen.
 
Ik heb de EBC HH op mijn straat motor. Daar bevallen ze goed.
Op het circuit rij ik met de brembo z04.

Zijn wel aan de dure kant maar remmen knetterhard en de slijtage valt ook mee.
 
Mannen ik ben erg benieuwd wat nou het voordeel is van een YEC draadboom met een YEC ecu

Gr.

- Minder kabels.
- Direct afstellen fuelmanagement op de ECU
- Ontsteking afstellen
- Pitlimiter
- Quickshifter aansluiting
- Motorrem is aanpasbaar
- Stationair toerental instelbaar

Daarnaast bestaat er ook nog de mogelijkheid tot het herflashen van je orginele.
Hiermee krijg je ook al een tal meer mogelijkheden met je ecu. YEC biedt nog altijd wel het meeste..
 
Ik kan een kabelboom incl ECU overnemen mis alleen de data kabel om hem uit te lezen maar deze zijn niet zo makkelijk te verkrijgen wat ik zo gelezen heb.
 
Als ik dat zo zie moet die makkelijk zelf te maken zijn. Oscar whatsapp eens een foto van jou kabel??
 
ze zijn niet zelf te maken. op die foto mist het kastje wat er tussen zit. en dat kan je niet zelf maken..

deze dus:

YEC-cable-interface-R6-08.gif
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan