Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die weet hoe de bougiedoppen zonder geweld los komen?
Vandaag heb ik de koelvloeistof laten aflopen om te verversen. Maar er kwam een bruine straal troebele rommel uit.
Vervolgens de radiateur ook maar even los gehaald en daar kwam de rest uit lopen.
Moet ik het systeem nog verder reinigen vraag ik me nu af?? en zoja. Hoe, en met wat voor middel.
Iemand hier ervaring mee??
Ga nu een heel domme vraag stellen maar bon.. een oliekoeler.. hoe en op wat werkt dat? Ik neem aan dat je je twee fans dan laat voor wat het is en enkel op de twee radiators vertrouwd om het beesje koel te houden? blijft ie dan onder de 100gr?Ik heb een TKR oliekoeler achter me radiateur hangen, niet goedkoop maar wel optimale koeling
thx,, interessant om weten. Ik denk dat er wel wat paardjes gaan slapen bij mij als het echt heel warm is. Deze zomer op Magny Cours 110gr zien staan tijdens het vrij rijden (OK, misschien niet snel genoeg gereden ;-) )Radiateur voor je olie die je aansluit op je warmtewisselaar. Ophangen achter je waterradiateur en dan koelt die je olie..
Werkt beter dan een raceradiateur....
Motor blijft tijdens rijden met 35 graden onder de 80 graden, bij frisse temperatuur moet ik een paar stroken tape op me radiateur plakken anders komt die niet boven de 70 graden..
Ja precies, maar inmiddels met gepaste inspanning los gekregen.Ga er vanuit gewoon rechtstandig omhoog trekken
Vandaag heb ik de koelvloeistof laten aflopen om te verversen. Maar er kwam een bruine straal troebele rommel uit.
Vervolgens de radiateur ook maar even los gehaald en daar kwam de rest uit lopen.
Moet ik het systeem nog verder reinigen vraag ik me nu af?? en zoja. Hoe, en met wat voor middel.
Iemand hier ervaring mee??
Vandaag heb ik de koelvloeistof laten aflopen om te verversen. Maar er kwam een bruine straal troebele rommel uit.
Vervolgens de radiateur ook maar even los gehaald en daar kwam de rest uit lopen.
Moet ik het systeem nog verder reinigen vraag ik me nu af?? en zoja. Hoe, en met wat voor middel.
Iemand hier ervaring mee??
Probeer maar eens Cooling system flush van Forte.
Kun je bij iedere betere motorzaak kopen.
Werkt echt super.
Ik gebruik dit al heel lang en krijgt er echt zooi mee uit.
Lees maar even op de site van Forte want daar wordt alles goed beschreven.
Succes (heb geen aandelen!)
http://www.forte-nwe.nl/NL/Forte-Producten/Motorfiets/Koeling/Cooling-System-Flush.html
Dan kom ik in de toerenbegrensor net voor de ramshoek. 16/44 is voor Assen top en 16/42 zandvoort.15-45 is prima voor assen, zolder en zandvoort
Dan kom ik in de toerenbegrensor net voor de ramshoek. 16/44 is voor Assen top en 16/42 zandvoort.
Met 15/45 heb je teveel kettingeffect met de 1000. Veert te snel uit bij uitkomen bocht. Spa ook 16/44.
Blijft natuurlijk wel een beetje persoonlijk allemaal
Met 15/45, 15/44, 15,43, 16/43, 16/42 en 16/44 rij ik 42 - 43érs. 16/44 is denk de tandwielverhouding om sneller te gaan, we willen allemaal nog sneller tochRij ik ook mee, maar jij neem de strubben toch in de eerste versnelling? Neem ik nu nog in z'n tweede maar ben van plan om dat dit jaar maar eens te veranderen.
Verhouding is inderdaad wel persoonlijk. Bart rijdt 1.44-ers, dus met 15/45 kom je ook wel lekker rond
@Troy: Misschien heb je hier wat aan
De BuuK in "rijstijl 1000cc: hoog in toeren houden o..."
Met 15/45, 15/44, 15,43, 16/43, 16/42 en 16/44 rij ik 42 - 43érs. 16/44 is denk de tandwielverhouding om sneller te gaan, we willen allemaal nog sneller toch
Ik pak de Strubben in zn 1. Haarbocht 2, Madijk 3, Ossebroeken 2, Ruskenhoek links 4, Stekkenwal 3, Bult 2, Mandeveen 2, Duikersloot 3, Meeuwenmeer 5, Ramshoek 5, GT 2.
Winter duurt lang