Radardetectors..

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Wie kan me vertellen of ze nou wel of niet verboden worden? en dan wel met goeei argumentatie enzo...geen roddels of bullshit...
Want volgens de telegraaf laatst ging ut weer niet door...
Wie o wie?
 
Heb geen goed argument :)

Maar ze mogen niet meer volgend jaar... volgens mij
Maar als je een beetje oplet, zie je ze echt wel staan...
 
Een KLPD die je inhaalt op de snelweg dan? of een agent die naast je komt staan bij de stoplicht?
en aan volgens mijtjes heb ik nix....beargumentere... :P
 
Een KLPD die je inhaalt op de snelweg dan? of een agent die naast je komt staan bij de stoplicht?
en aan volgens mijtjes heb ik nix....beargumentere... :P

Een detector gaat niet af op een KLPD auto, je hart gaat er alleen sneller van kloppen als je die tegen komt op de motor :9

En een agent die naast je komt staan, daar gaat zo'n ding ook niet op af.
Kijk Max, hier heb je 2 feiten :)
 
Een KLPD die je inhaalt op de snelweg dan? of een agent die naast je komt staan bij de stoplicht?
en aan volgens mijtjes heb ik nix....beargumentere... :P
Arjan heeft teveel bier op :+
Naar mijn weten is die wet er nog niet door en gaat dat,naar alle waarschijlnlijkheid, niet gebeuren vóór 1 januari. Mocht het toch zo zijn dan is er een groot verschil tussen het verbod op "gebruik" en "bezit". In geval van het eerste dan kan je bij een controle effe de detector van je voorruit vegen.
In geval van het laatste dan stel ik een burgeroorlog voor.....
1473.gif
 
Arjan heeft teveel bier op :+
Naar mijn weten is die wet er nog niet door en gaat dat,naar alle waarschijlnlijkheid, niet gebeuren vóór 1 januari. Mocht het toch zo zijn dan is er een groot verschil tussen het verbod op "gebruik" en "bezit". In geval van het eerste dan kan je bij een controle effe de detector van je voorruit vegen.
In geval van het laatste dan stel ik een burgeroorlog voor..... (Afbeelding)

Ben aant werk Erik...Dus mag niet drinke ;)

Trouwens, wanneer is die verbouwing bij ons thuis eens klaar?
In die tijd dat jij en Maikel bezig zijn, had ik een hele woonwijk klaar :+
 
Ben aant werk Erik...Dus mag niet drinke ;)

Trouwens, wanneer is die verbouwing bij ons thuis eens klaar?
In die tijd dat jij en Maikel bezig zijn, had ik een hele woonwijk klaar :+
Klopt, ik was zelf aan 't drinken.
Voor de planning moet je bij Michael zijn; die woonwijk was toch niet toevallig Roomburg hè? :P
 
ik zou gewoon wachten tot 1 januari... als je (auto) een raamplakker hebt, zou ik effe dat ding ergens anders neerhangen, heb je een remote (antenne + kastje appart) dan zou ik me helemaal niet druk maken. Ik heb 1.4 miljoen km's met de auto gereden en ben zeggen en schrijven 12 keer staande gehouden (waarvan 6 keer alcohol, 2 x geen gordel en 1 keer toen ik een ME busje inhaalde). bovendien is de mijne netjes weggewerkt en hoef ik hem ook alleen maar uit te zetten wanneer ik het raampje of de deur open moet doen... radardetector-detectors hebben ze in Nederland nog niet zoals bij in Frankrijk en in Nederland zit er zo'n zut in de ether, dat deze dingen ook niet zullen werken in een straal van 1km rondom een tankstation, GSM mast, bank enz.

wanneer de verordening (wet zou ik het niet eens noemen want die moet eerst goedgekeurd worden door bijv de kamer en dat durft Peijs en Spee niet, zeker niet na negatief advies van de wijze heren) in gaat is het een kwestie van afwachten totdat ie net zo hard afgeschoten wordt als in bijv "engeland". Dus je detector niet verkopen voor een bodemprijs en ZEKER nog niet uit je auto halen VOOR 1 januari. Ik rij nu al 12 jaar met een detector, en ik hoor al 12 jaar hetzelfde gezeik "goh, dat is toch verboden zo'n kastje"... en DAT is nu net wat ze willen zodat ze elk jaar weer miljoenen bekeuringen voor <7km te snel kunnen vangen.. Tja, je moet wat als je van "europa" geen wegenbelasting meer mag vangen (daarom heet het ook officieel houderschapsbelasting en is ie iets goedkoper dan vroeger).
 
full




De regering weet het blijkbaar ook niet..... als je goede ogen hebt, kun je lezen dat hier nog 1/10/2003 genoemd wordt als afschafdatum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan