Radiale Rempomp

Big Vin

MF veteraan
20 apr 2005
2.925
163
Rotterdam
Radiale voorrempomp van een 1000RR fireblade. Helemaal netjes en in prima staat. Ik had deze gekocht voor een voorvork ombouw in mn cbr600 maar die is verkocht.

De rempomp is geschikt voor de meeste motoren met dubbele remklauwen voor, en een hele grote verbetering t.o.v. een standaard axiale rempomp.

De prijs van al dit moois is 150 euro. Verlaging tot €125!!

Nieuwe foto na even een doekje eroverheen gehaald te hebben :Z

P1030097.jpg
 
Laatst bewerkt:
*wilt*

Maar zonder werk is het helaas nog geen goed idee om €650 uit te geven.... *mok mok* (had ik de monoblocks erbij gepakt elders hier :P)
 
Ik zal nog wel eens een nieuwe foto maken maar het metaal is ABSOLUUT!!! niet aangetast, het wittige wat je ziet is gewoon wat vuiligheid/stof.

bedankt voor de subtiliteit B|
 
Laatst bewerkt:
Ik zal nog wel eens een nieuwe foto maken maar het metaal is ABSOLUUT!!! niet aangetast, het wittige wat je ziet is gewoon wat vuiligheid/stof.

bedankt voor de subtiliteit B|



het ziet d'r anders knap beroerd uit; beter nieuwe foto plaatsen. Zo verkoop je dat ding nooit.
 
anders zeurt er even iemand zeg...(@gobert)

@ TIMBA: Uit mn hoofd is deze 17,8mm, perfect voor 2 remklauwen voor dus, remt nog wat harder dan met een 19mm.
 
Laatst bewerkt:
anders zeurt er even iemand zeg...

Uit mn hoofd is deze 17,8mm, perfect voor 2 remklauwen voor dus, remt nog wat harder dan met een 19mm.


Jij wilt je zooi verkopen. Moet je niet aankomen dat belangstellenden zeuren
 
Laatst bewerkt:
Dude, het gaat hier om gewoon een nette rempomp. Ga gewoon niet in iemand zn verkooptopic iets zooi lopen noemen, dat is gewoon niet netjes. Zeker aangezien je het nog niet met je eigen ogen hebt gezien.

Hierbij nodig ik je uit om in levende lijve de rempomp te komen bekijken en beoordelen. Mocht je daarna nog steeds denken dat het hier om "rotzooi" gaat heb je alle recht om dat hier te verkondigen.
Ga je hier niet op in verzoek ik je om je verdere commentaar voor je te houden aub.

Ik heb nou niet echt het idee dat je belangstelling hebt trouwens....
 
autoruit reparateur, net ff wat anders dus...

als je interesse hebt stuur even een compleet CV inclusief foto's en referenties naar vincent apending glasunie.nl
 
dank u, stuur anders even een PM want die van nieuwjaar en pasen gaan er niet komen, hoogstens nog 1 voor derde kerstdag..
 
Terug
Bovenaan Onderaan