radicaal XS400 choppertje

[edit]dit stukkie verplaatst naar gelul over van alles behalve die XS400[/edit]

@mattblack: nou, ga die handvatten eens doen en post daar eens een fotootje van dan...
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds geen handvatten... helaas.. :(

Hierbij nog een foto van m'n nieuwe motorbrug, heb 'em ff mooi gemaakt met traanplaat werkblad..

Oh ja, ik vertrek lekker naar Cooperboys Chopper forum, dus ik zal hier niet zoveel meer aanwezig zijn, iedereen bedankt voor alle reacties!!! :W :W :W :W




full
 
Dat is een nadeel van een ziekenhuisbed onderstel,dat de laagste stand toch nog een flink aantal centimeters hoor is. Ik heb zelf ook een onderstel liggen maar moet em nog afmaken. Dit is ook weer een leuk idee maar heb niet zo'n tranenplaat helaas.
Mzzzls,Rob.
 
hier nog even een foto-update zoals ie er nu bij staat:

(trumpet uitlaten, voorpoten ingekort, metalflake paintjob)

full
 
oja, heb eindelijk in Canada de 7/8" rode metalflake handvatten weten te scoren, hopelijk over een weekje ofzo hier. prijs viel heel erg mee, 28,- USD incl. verzenden = 21 euro!
 
kom 'em dan eens bekijken..ben er vandaag tot 16uur

oh ja, vanmiddag/avond een BBQ net buiten Ede van het 'andere' forum. kom je ook ff kijken?
 
Even een vraagje dat opzich vrij ernstig offtopic is: Weet iemand hier of de XS400 standaard onder de 25kw is? D.w.z. is hij legaal voor bij het lichte rijbewijs? Heb het forum al afgestruind naar info, maar vrijwel alle 25kw lijsten en topics gaan over moderne motoren, iets waarmee ik nou net vrij weinig te maken wil hebben. By the way: ernstig sexy ding!
 
Even een vraagje dat opzich vrij ernstig offtopic is: Weet iemand hier of de XS400 standaard onder de 25kw is? D.w.z. is hij legaal voor bij het lichte rijbewijs? Heb het forum al afgestruind naar info, maar vrijwel alle 25kw lijsten en topics gaan over moderne motoren, iets waarmee ik nou net vrij weinig te maken wil hebben. By the way: ernstig sexy ding!
Nope, 27 Kw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan