Radicale Verbouwingen deel 2

Mijn nieuwe voorspatbord...
full
 
En mijn nieuwe remklauwen...
full


En nu wachten tot mijn voorvork wordt afgeleverd. :X Ben tenslotte al zo´n geduldig tiepje. O-)
 
Belooft weer veel goeds Rob!

Ben zelf ook heel benieuwd hoe het straks gaat rijden, en eruit ziet offcourse... Kwam er alleen van het weekend achter dat mijn rempomp maar een 14mm is. ;( En dat is waarschijnlijk niet genoeg om die 6 zuigerklauwen goed te laten werken. |( De CB1300 met 6 zuigerklauwen heeft een 17mm rempomp, maar ik ben bang dat daar gebruikt nog vrijwel niet aan te komen is. Dus dan moet het maar de dure optie worden met een radiale rempomp... En dan moet, voor het oog, de koppelingspomp dus ook... :X

Hoe gaan bij jou de vorderingen met je achterbrug? Trouwens nog wat leuke tuning goodies gescoord voor je motorblok?
 
Fazer 1000
Upside down fzr
spatbord MGM
Kuip streetmachines phantom extreme
zit MGM
balhoofdstel Gilles tooling
rem schakelset Gilles tooling
uitlaat yoshimura
RVS remleidingen
digi tacho Gadget
Etc.

Bijlage: Fazer 11.jpg
 
Fazer 1000
Upside down fzr
spatbord MGM
Kuip streetmachines phantom extreme
zit MGM
balhoofdstel Gilles tooling
rem schakelset Gilles tooling
uitlaat yoshimura
RVS remleidingen
digi tacho Gadget
Etc.

Hele strakke fiets :} :} :} :} :}
Maar Sorry dat zitje...not my cup of tea...




Verder niet op mij letten: ik heb geen smaak...
 
Hee Hoffer...long time no see!..jij hebt dat boeltje live gezien...


(Afbeelding)

Vanavond eindelijk eens een vrije avond :)
Ben vanaf 17.30 alle forums aan het doorspitten en laat ook maar weer eens wat van me horen.
Dat boeltje idd irl gezien,maar daarom moet je het de andere mf`rs ook laten zien.
zo vaak zie je niet een guzzifighter in aanbouw.

ps,ben je al gokverslaafd ;)
 
Vanavond eindelijk eens een vrije avond :)
Ben vanaf 17.30 alle forums aan het doorspitten en laat ook maar weer eens wat van me horen.
Dat boeltje idd irl gezien,maar daarom moet je het de andere mf`rs ook laten zien.
zo vaak zie je niet een guzzifighter in aanbouw.

Nou ja aanbouw...ernstig geldtekort fnuikt de bouw....


ps,ben je al gokverslaafd ;)

Wordt er helemaal gestoord van...heb ik eindelijk 2 leuke decolete's kan ik ze niet vasthouden....snapt iemand het nog?
 
Hier mijn project:

166792


Niet te radicaal, maar wel compleet aangepast aan mijn smaak. Een redelijk onschuldige schuiver (voor de motor dan, ik heb zelf wat meer last gehad) heeft iets wat al begonnen was in een stroomversnelling gebracht.

Ik stoor me aan budget details als een stalen brug of 2 zuiger klauwtjes of simpele vorken, smalle achtervlegen etc, etc. Ondanks dat een RF super stuurt heeft ie dat allemaal. Voor mijn schuiver had ik al een RF900 alu achterbrug gemonteerd en een GSXRW achtervelg om die stalen brug weg te halen en een wat meer beefy bandje goed onder de brede kont te hebben.

126232


Door de schuiver was overspuiten een noodzaak. Heb ik lang over getwijfeld, maar de prijs van originele bestickering en de ietwat versleten framelak gaven de doorslag voor een andere kleur: helemaal metallic zwart en zijdeglans/matzwart poedercoating op het frame.

Omdat de motor toch gestript zou worden liep ik al met het idee van een usd vork inbouwen rond. Eigenlijk daarvoor al, maar ik kwam niks tegen voor een leuke prijs. Toen liep ik een RGV250 vork tegen het lijf. Goede keus geweest want deze is weliswaar niet zo instelbaar als GSX-R, maar zorgt wel dat ik minder onderdelen hoef te vervangen. Wel heb ik ook de 4 zuiger remklauwen van de RGV van Kees (Suz RGV800) liggen en andere schijven (noodzaak vanwege de maat).

Ook komt de grotere tank van een RF900R er op voor de praktische kant.

Verder blijft het bij deze ombouw voorlopig. Geen streetfighter of radicale naked of GSX-R of wat dan ook. Maar wel mijn RF600R zoals ik hem wil hebben en zoals ie naar mijn smaak hoort. Niet te schreeuwerig met felle kleuren en veel polijstwerk of ander plaatwerk, maar wel mooi gedetaileerd.

Momenteel is het kuipwerk klaar om te spuiten/schade herstellen. Zodra ik tijd heb strip ik hem voor de coater.

Daarna weer opbouwen en kleine dingetjes als beugeltjes maken, voorvork afstellen, wielen spuiten remmen reviseren, rearsets polijsten etc.

Voor de toekomst denk ik nog aan een undertray en seatcover. Dat bestaat allemaal niet in de winkel dus is dat leuk om te maken als ie dalijk rijdend is.
 
als nou iedereen even gaat posten wat al lang in andere toppics staan...
dan kunnen we volgende week radicale verbouwingen deel 3 gaan openen B|




Dan komt er mischien toch nog een appart SF gedeelte :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan