ramadan morgee!

Status
Niet open voor verdere reacties.

illusionist

Legend.
16 sep 2009
198
1
Den Haag
heey,

zoals jullie weten begint morge weer de ramadan, voor mij is het op een rare tijdstip gekome, ik ben namelijk bezig met rijden ik moet deze vrijdag, zaterdag, maandag, nog lessen dan dinsdag mn avb examen, nou mijn vraag aan de ervaren motorrijders(die hun pasje hebbe) wat is het beste wat ik kan doen, gewoon alle dagen lekker eten zodat ik er fit voor sta, of valt het reuze mee op een lege maag, of rijlessen nie eten en de examen wel?

ik zit hier namelijk best over te stressen haha,

groet,
 
Laatst bewerkt:
heey,

zoals jullie weten begint morge weer de ramadan, voor mij is het op een rare tijdstip gekome, ik ben namelijk bezig met rijden ik moet deze vrijdag, zaterdag, maandag, nog lessen dan dinsdag mn avb examen, nou mijn vraag aan de ervaren motorrijders(die hun pasje hebbe) wat is het beste wat ik kan doen, gewoon alle dagen lekker eten zodat ik er fit voor sta, of valt het reuze mee op een maag, of rijlessen nie eten en de examen wel?

ik zit hier namelijk best over te stressen haha,

groet,
Zo vroeg mogelijk op de dag je lessen plannen is denk ik het handigst. Feit blijft dat je er op een lege maag minder bij bent met je koppie.
 
heey,

zoals jullie weten begint morge weer de ramadan
zonder gekheid, echt niet :/

ik ben namelijk bezig met rijden ik moet deze vrijdag, zaterdag, maandag, nog lessen dan dinsdag mn avb examen, nou mijn vraag aan de ervaren motorrijders(die hun pasje hebbe) wat is het beste wat ik kan doen, gewoon alle dagen lekker eten zodat ik er fit voor sta, of valt het reuze mee op een lege maag, of rijlessen nie eten en de examen wel?

ik zit hier namelijk best over te stressen haha,

groet,
persoonlijk? gewoon eten

maarja, kben dan ook niet gelovig....
ik weet wel dat het niet verstandig is om verzwakt op een motor te stappen
omdat je dan gewoon slechter reageert op het overige verkeer
maar dat is mijn ervaring :)
 
Zo vroeg mogelijk op de dag je lessen plannen is denk ik het handigst. Feit blijft dat je er op een lege maag minder bij bent met je koppie.

dat is het nou mn lessen zijn allemaal in de middag tussen 2 en 6 en mn examen om 3 uur voorrijden om 12 uur.

@remond ik denk dat ik gewoon alles ga eten..
 
Waarom zouden wij godverdomme moeten weten dat de rammeldan begint !!???

Eet gewoon lekker een bak varkensvlees voor je op de motor stapt dan kan er niks mis gaan want er bestaat geen hemel of hel of wat dan ook.
 
Waarom zouden wij godverdomme moeten weten dat de rammeldan begint !!???

Eet gewoon lekker een bak varkensvlees voor je op de motor stapt dan kan er niks mis gaan want er bestaat geen hemel of hel of wat dan ook.

- no comment ;)

p.s neem een voorbeeld aan de bovenstaanders die proberen mij tenminste te helpe in plaats van een zo een achterlijke reactie te plaatsen.

think twice act once.
 
Laatst bewerkt:
die lesmotor heeft toch ook brandstof nodig om te functioneren :?
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk vind ik vrij bizar om een paar dagen te eten wegens een motorrijbewijs. Ik geloof zelf niet, maar ik kan geloof en bepaalde gebruiken daarbij prima begrijpen. Ik snap het als je niet gelooft, ik snap het als je gelooft, maar de gebruiken geen maat vindt voor je geloof. Maar ik snap dus totaal niet dat je een bepaald geloof aanhangt en de gebruiken die erbij horen ook graag naleeft, maar dan wél alleen als het jou uitkomt.

Het is jouw keuze, maar ik snap het niet.
 
ja ik begrijp wat je bedoeld, maar kijk als het voor mij een risico op de avb bezorgt, ga ik het gewoon inhalen, want dat kan, als t nodig is als ik een dag eet en een dag inhaal is t niet erg maar als ik zak moet ik weer geld gaan neerlegge maar t gaat erom dat ik geen zin heb om het te verprutsen terwijl alles zo lekker loopt...

moet ik dan 1 maand gaan stoppe met rijde? nee doe maar niet.
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik snap echt totaal niet waarom je hier advies gaat vragen aan mensen die niet eens hetzelfde geloof aanhangen. Voor zover ik weet is het prima om ramadandagen in te halen als je ziek bent o.i.d., dit vind ik gewoon een gevalletje van slechte planning. Je wist allang wanneer het ramadan zou zijn.

Wat was je doel van dit topic?
 
Haha, ik snap echt totaal niet waarom je hier advies gaat vragen aan mensen die niet eens hetzelfde geloof aanhangen. Voor zover ik weet is het prima om ramadandagen in te halen als je ziek bent o.i.d., dit vind ik gewoon een gevalletje van slechte planning. Je wist allang wanneer het ramadan zou zijn.

Wat was je doel van dit topic?


de doel van dit topic was, of het effect heeft door op een lege maag een examen/rijles in te gaan dat zou je ook zelf kunne puzellen en trouwens, ik heb een pakket heb het allang van te voren gedaan
 
Weet niet hoeveel het voor je betekend, maar je zou met je imam of een voorganger eens kunnen overleggen denk ik ?

Ben niet zo bekend, mijn laatste geloof was in Sinterklaas, en we weten allemaal hoe dat afloopt :)
 
Dag,
Of het vasten effect heeft op jouw presteren voor je rijbewijs, weet ik niet. Ik denk van wel, omdat in het algemeen je nu eenmaal voedsel nodig hebt.
Volgens moslimkennissen hoef je niet aan de rammadam mee te doen als er een speciale reden voor is. Je kunt, in plaats van te vasten, ook een geldbedrag schenken aan ....arme mensen, goede doelen of iets dergelijks.
In jouw geval kun je eten én rij-examen doen en daarna aan de rammadan deelnemen.
Lijkt me persoonlijk een strak plan!
Succes met beide zaken.
Mhg, FreBa
 
- no comment ;)

p.s neem een voorbeeld aan de bovenstaanders die proberen mij tenminste te helpe in plaats van een zo een achterlijke reactie te plaatsen.

think twice act once.

Volgens mij ben jij degene die twee keer na had moeten denken....

P.s. ik neem nooit zomaar een voorbeeld, aan wie dan ook, dat voorkomt namelijk dat ik achterlijke vragen moet stellen waarop anderen dan weer achterlijk kunnen antwoorden.

Salaam aleikum, neem'm in de bek en strijk'm.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben jij degene die twee keer na had moeten denken....

P.s. ik neem nooit zomaar een voorbeeld, aan wie dan ook, dat voorkomt namelijk dat ik achterlijke vragen moet stellen waarop anderen dan weer achterlijk kunnen antwoorden.

Salaam aleikum, neem'm in de bek en strijk'm.

_O- _O-

@TS; eten en inhalen, liever helder op de motor dan met een goed gevoel crashen!
 
@drinkyogurt
dont share your personal things with me.
freba
jaah dankje, jij begrijpt het tenminste een beetje dan die lege schedel van een marcozz.
ivo
jaah ik weet wat je bedoeld maar die zeí, dat je zelf ff moet kijke hoe het in de handen ligt die weet namelijk nie hoe intimiderend voedsel op mn rijstijl is.
marcozz
ik kwam er niet uit vandaar dat ik m alsnog stelde heb vaker als 2 keer nagedacht, ik vraag het aan jullie om mij te helpe dat jij daar achterlijk op reageert is jou ding.

dont try things you cant do.
jeffrey
lach m toe,
missgien ontvang je zo een pb met zn msn erin kunne jullie webcamsex houde.
 
dont try things you cant do.
jeffrey
lach m toe,
missgien ontvang je zo een pb met zn msn erin kunne jullie webcamsex houde.

op je pik getrapt ofzo? was gewoon een serieuze reactie van mijn kant hoor, ik zou niet gaan rijden als ik de hele dag niet gegeten had. je concentratie gaat er niet beter op worden :N
 
hahah, have to be present in an epic topic. Dit hoort hier niet thuis maar meer op je afdeling religie. Eet gewoon, dat een geloof je dat verbiedt is klats klare onzin. Een mens heeft energie nodig en die krijg je alleen als je je voedt. Doe je dat niet dan ben je niet meer scherp en loop je meer risico :W

Als je het steeds gaat blijven ontkennen kun je net zo goed het topic dicht doen. Biologisch aspect zit gewoon zo in mekaar zoals al meerdere malen is aangehaald.

Truste :W
 
Laatst bewerkt:
quote]MarcozZ schreef op 11 augustus 2010 @ 01:22:
Waarom zouden wij godverdomme moeten weten dat de rammeldan begint !!???

Eet gewoon lekker een bak varkensvlees voor je op de motor stapt dan kan er niks mis gaan want er bestaat geen hemel of hel of wat dan ook.~[/quote]

trieste reactie, als je inhoudelijk of grappig niks over het onderwerp te melden hebt zeg dan niks

Haha, ik snap echt totaal niet waarom je hier advies gaat vragen aan mensen die niet eens hetzelfde geloof aanhangen. Voor zover ik weet is het prima om ramadandagen in te halen als je ziek bent o.i.d., dit vind ik gewoon een gevalletje van slechte planning. Je wist allang wanneer het ramadan zou zijn.

Wat was je doel van dit topic?

lekker kortzichtig als je denkt dat op mf alleen christelijke boeren Hollanders zitten ik weet niet onder welke steen je de afgelopen 20 jaar gelegen hebt maar nl telt dacht ik 1 miljoen moslims
zou raar zijn als er geen een op mf zou zitten, dus kan je ook deze vragen verwachten


om op de vraag terug te komen zou ik de dag van je examen goed eten en later inhalen.
suc6 met je examen
 
Ik ben zelf ook moslim. Ik had een spoedcursus gedaan voor mijn motorrijbewijs. Moest dus 3 dagen van 9 tot 5 op de motor. Was ook tijdens de ramadan. Heb die dagen gewoon niet mee gedaan :P Heb deze dagen ook niet ingehaald. Je moet gewoon fit zijn en je goed kunnen concentreren en dat wil niet altijd lukken met een lege maag. Gewoon zorgen dat je een grote zak geld mee neemt om aan de arme mensen te geven! Dan worden de dagen die je niet mee doet vast wel vergeven! *D
 
Laatst bewerkt:
Joh laat die rammedan zitten: God bestaat niet!!!

De mens heeft god geschapen (althans in zijn geest) en niet omgekeerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan