RD350LCFII Het Subframe dat niet bestaat

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.688
113.295
Rèswèk
Ik heb, zoals in het andere topic wel te zien is, een RDtje dat ik aan het opknapperen ben.

Nu heb ik een subframe dat ik hoe onwijs ik ook in sheets en websites zoek niet terug kan vinden. Daarme is mij ook de plaatsing ervan onbekend alhoewel alles er op wijst dat het inderdaad voor de kentekenplaat / achterlicht / achterspatbord zou moeten zijn.
Een veelvoud aan ogen en schroefgaten verraadt dat er nog veel meer zooi aan moet zitten, maar waar zit die zooi dan bij de modellen die dit subframe niet hebben.
Misschien kan @Bellu me nog een duwtje in de goede richting geven
 
Oplossing
Ik kan het op de foto's niet helemaal goed zien. Het lijkt bijna op een koplamp subframe voor een 31k model maar dat lijkt me wat vergezocht. Ik heb een paar FII modellen staan dus je mag altijd even komen afkijken. En anders kan ik wel een paar foto's maken maar daar heb ik pas dinsdag tijd voor.
Een of meer plaatjes, als dat lukt

2021-03-06@2006 2653.jpg



2021-03-06@2007 2654.jpg
 
@Speed2Win

Nu heb ik een subframe dat ik hoe onwijs ik ook in sheets en websites zoek niet terug kan vinden
Dus, ondanks dat ik uit een ei kom ook bij CMSNL niet gevonden.. Ik heb de originele fiches van de RD ook nagelopen, niks, inclusief alle landenmodificaties, noppes. Het moet denk echt van iemand komen die diepgaand met deze dingen bezig is geweest
 
Ik kan het op de foto's niet helemaal goed zien. Het lijkt bijna op een koplamp subframe voor een 31k model maar dat lijkt me wat vergezocht. Ik heb een paar FII modellen staan dus je mag altijd even komen afkijken. En anders kan ik wel een paar foto's maken maar daar heb ik pas dinsdag tijd voor.
 
Oplossing
Ja echt wel

Dit is een koplamp frame van een 31k en ziet er volgens mij vrijwel hetzelfde uit als jouw framepje.
Exact, maar geloof mijn verbazing als het zo is: Ik heb he-le-maal niks van 31K, dus ik heb dit laten zandstralen en spuiten

heb jij niog ergens nummer 10 vn het plaatje boven liggen???

Ruilen voor een 31K koplampframe, gestraald en gespoten :+ ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan