Regio Zeist/De Bilt/Utrechtse Heuvelrug/Soest/Woudenberg

net een rondje gemaakt maar overal stinkend druk en wegen afgesloten ..........

Utrecht-nieuwegein-houten-odijk-bunnik-houten-nieuwegein-utrecht-oudzuilen-tanken-utrecht
 
Stond jij vanavond ff stil op de Singel in Odijk, vlak voordat je richting Driebergen rijdt, in een flauwe bocht?
Je stond even op de navigatie te kijken, zo leek het.
Zo ja, dat was schuin tegenover mijn huis.
 
Onderstaande tekst heb ik ook hier gepost:

Morgen ZONDAG 10 JULI een RIT:

11.00 uur bij mij thuis verzamelen. (Het adres geef ik alleen via een PB).
OF
11.30 uur bij Discotheek Brothers, afrit 19 van de A12.
Dat is, komend vanuit Utrecht, direct onderaan de afrit rechts.

De rit is ca. 160 km vanaf het verzamelpunt.
De bestemming: een verrassing.
 
Stond jij vanavond ff stil op de Singel in Odijk, vlak voordat je richting Driebergen rijdt, in een flauwe bocht?
Je stond even op de navigatie te kijken, zo leek het.
Zo ja, dat was schuin tegenover mijn huis.

Nee dat was ik niet..... Ik was 4uur weer terug van mijn wereldreis :]
 
Zijn er mensen die aanstaande maandagavond of dinsdagavond een rit richting Schoonhoven - pont over - Vianen bijv willen maken?
Ik zou vanaf 1900 kunnen
 
weet iemand in de buurt van de bilt een parkeerplaatsje waar je beetje kan rijden? slalom oefeningetjes enzo??
 
Ik reed bijzondere verrichtingen destijds bij de ijsclub in soest aan de eemweg in soest. In de avond en door de week is daar niemand
 
weet iemand in de buurt van de bilt een parkeerplaatsje waar je beetje kan rijden? slalom oefeningetjes enzo??

voor bij het hf witte centrum en de parkeerplaatsen daar, anders bij fc de bilt heb je een klein stukje op de parkeerplaats. Of voor bij de kerk bij de michael school. Of bij tennis vereniging vak. Industrieterrein larenstijn zal nu ook niet druk zijn. Keuze genoeg dacht ik zo.
 
Ik reed bijzondere verrichtingen destijds bij de ijsclub in soest aan de eemweg in soest. In de avond en door de week is daar niemand
weet iemand in de buurt van de bilt een parkeerplaatsje waar je beetje kan rijden? slalom oefeningetjes enzo??

voor bij het hf witte centrum en de parkeerplaatsen daar, anders bij fc de bilt heb je een klein stukje op de parkeerplaats. Of voor bij de kerk bij de michael school. Of bij tennis vereniging vak. Industrieterrein larenstijn zal nu ook niet druk zijn. Keuze genoeg dacht ik zo.

Thanks! Er is zelfs nog keuze :p dan ga ik naar het grootste terrein toe :) Ik was gisteren ff naar de plek geweest van motogymkhana (Utrecht west)

Achter Yamaha Exclusief Dealer voor Utrecht | RB Motoren is er ook ruimte zag voor wat spielerij
Deze kan ik niet vinden op maps :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan