Renthal Grips, waar bestel ik die??

-jasper-

Die hard MF'er
5 feb 2006
512
2
Steenbergen Nb
Ik zoek voor m'n cbr een setje Renthal grips (handvaten) maar waar kan ik die kopen of bestellen???

Liefst een nederlandse leverancier!
 
Laatst bewerkt:
Heb ik van google gehoord? :Y

Heb ik uiteraard gezien maar het lijkt er op dat ze daar alleen "cross" handvaten hebben dus met een hele grote opstaande rand aan de binnenkant...

Het gaat dus om de "road race" uitvoering!
 
Ik weet precies wat je bedoelt!

Heb op de motorbeurs in Utrecht een zwaar opgetuigde R1 gezien die ook Renthal
handvatten had, dat voelde veel beter aan dan die softe standaard dingen.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar ze die verkopen.
 
oooh, zeg dat dan meteen...

Neem kan geen winkel vinden.
Maar via ebay heb je toch zo een goedkoop setje handvatten gescoord..?
 
Ik zoek voor m'n cbr een setje Renthal grips (handvaten) maar waar kan ik die kopen of bestellen???

Liefst een nederlandse leverancier!

Gewoon in de motorzaak :? Ik heb ze ook en op de website staan alle soorten handvaten met typenummers en voor straatfietsen.Toch niet zo moeilijk lijkt mij. En waarom via ebay,dingen kosten €15. Ga je toch niet moeilijk voor doen?
 
Gewoon in de motorzaak :? Ik heb ze ook en op de website staan alle soorten handvaten met typenummers en voor straatfietsen.Toch niet zo moeilijk lijkt mij. En waarom via ebay,dingen kosten €15. Ga je toch niet moeilijk voor doen?

De motorzaak? De website?........... Motorzaken bij mij in de buurt in ieder geval niet dus misschien kun je iets specifieker zijn :Y
 
De motorzaak? De website?........... Motorzaken bij mij in de buurt in ieder geval niet dus misschien kun je iets specifieker zijn :Y

Renthal heeft een website waar je de types kunt bekijken die je nodig hebt. Robbemotoren is dealer van renthal. Zo,dit was ZEKER 1 MINUUT!! googelen.
 
Renthal heeft een website waar je de types kunt bekijken die je nodig hebt. Robbemotoren is dealer van renthal. Zo,dit was ZEKER 1 MINUUT!! googelen.

Hahahaha..... wil je zo graag duidelijk maken dat ik beter moet googelen... Had eigenlijk gehoopt op een webshop o.i.d. (bezig de motor om te bouwen dus niet rijdbaar) maar ik ga binnenkort langs bij Robbe..

Bedankt voor het googelen in ieder geval :9
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha..... wil je zo graag duidelijk maken dat ik beter moet googelen... Had eigenlijk gehoopt op een webshop o.i.d. (bezig de motor om te bouwen dus niet rijdbaar) maar ik ga binnenkort langs bij Robbe..

Bedankt voor het googelen in ieder geval :9

oke ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan