Reviseren 2t oliepomp

Rocky1929

Rookie
25 jul 2023
9
0
Hallo mede MF'ers,
Onlangs ben ik de trotse eigenaar geworden van een mooie Aprilia rs 125 2t, alleen ik zit met probleempje.
De oliepomp zit namelijk verstopt, ik vroeg mij af of dat het mogelijk zou zijn om deze te laten reviseren.
Kent iemand mogelijk een zaak die dat soort werkzaamheden uitvoert?

Alvast bedankt
 
Hallo mede MF'ers,
Onlangs ben ik de trotse eigenaar geworden van een mooie Aprilia rs 125 2t, alleen ik zit met probleempje.
De oliepomp zit namelijk verstopt, ik vroeg mij af of dat het mogelijk zou zijn om deze te laten reviseren.
Kent iemand mogelijk een zaak die dat soort werkzaamheden uitvoert?

Alvast bedankt
Alles kan gerepareerd worden. WPHB heb je erbij gepakt?
Waar kom je vandaan?
 
deze video had ik dus ook gezien, alleen vgm zit er bij mij dus iets in het kleine oliekanaaltje die naar de carb gaat, ik kan er ook niet met een stukje vislijn doorheen komen
 
Misschien een rare vraag, maar zou de oliepomp van mijn brommer kunnen werken als pomp op de motor? Deze past namelijk perfect op de aansluiting en pompt wel gewoon olie
 
De pomp zou gewoon 1:50 moeten pompen, maar er zit wel een verschil in motorblok natuurlijk, dan zou ik even onderzoek moeten doen naar de tandwielen waaraan beide oliepompen verbonden zijn om te kijken of deze enigszins overeenkomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan