ReZ ruimt op!! (4 kuub onderdelen)

kapjes heb ik 2 jaar terug verkocht :')
luchtfilter heb ik ook ooit gehad, weet niet of ik t weg had gemieterd of gehouden... denk het eerste
was wel van een F
 
nog niet... iets met een cash-flowstagnatie -_^
staat op de to-do list van een dezer dagen..

(net als een onderste kroonplaat opsturen, ketting + tandwielen, luchtaanzuigrubbers, remklauwadapterplaatjes, usw usw usw...)

zodra mn rubbers binnen zijn ga ik kijken of ik die velg meekrijg @ motor (aanhanger is bezet), laat t iig weten ;)
 
nog niet... iets met een cash-flowstagnatie -_^
staat op de to-do list van een dezer dagen..

(net als een onderste kroonplaat opsturen, ketting + tandwielen, luchtaanzuigrubbers, remklauwadapterplaatjes, usw usw usw...)

zodra mn rubbers binnen zijn ga ik kijken of ik die velg meekrijg @ motor (aanhanger is bezet), laat t iig weten ;)
ok dan kan ik mijn band bestellen zodat ik met een witte velg kan rijden

anders moet hij nog 1 keer om de blauwe heen
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gisteren de kicker opsturen, is niet gelukt (met een maatje nieuwe fiets halen en sleutelen daaraan tot ergens na bedtijd), Vandaag is het me iets te slecht weer om even op en neer te rijden voor de kicker... morgen gaatie gewoon de deur uit, klaar...

verkapte kick
 
Och, ik zit nu te wachten op m'n nieuwe blauwe kentekenplaat, mag er toch nog niet op rijden. Bovendien bezig de boel om te bouwen naar een dubbele schijf, dus de voorkant ligt uit elkaar.
 
Ik zou gisteren de kicker opsturen, is niet gelukt (met een maatje nieuwe fiets halen en sleutelen daaraan tot ergens na bedtijd), Vandaag is het me iets te slecht weer om even op en neer te rijden voor de kicker... morgen gaatie gewoon de deur uit, klaar...

verkapte kick
})
 
:W

snaaf, vraagje aan TS,
de nokkenassen van de GTR hoe zijn die ?
de mijne hebben wat last van pitting en zou dus een paar betere wel kunnen gebruiken :+.
als ik deze zo over kan zetten op mijn eigen brommert zou dat mooi zijn (is ook een 86er btw )

ennuh kwenta kosta incl verzenden :)
 
nokkenassen zul je echt zelf even moeten beoordelen
ik weet van 1 kant, dat deze lichte pitting heeft op de zijkant, andere is 100%
dit wetende adviseer je iig om een keer langs te droppen, zodat je zelf kunt beoordelen ;)
 
nokkenassen zul je echt zelf even moeten beoordelen
ik weet van 1 kant, dat deze lichte pitting heeft op de zijkant, andere is 100%
dit wetende adviseer je iig om een keer langs te droppen, zodat je zelf kunt beoordelen ;)
wat ik zo op de foto zie lijken ze me stukken beter dan die in mijn GTRetje
daar zit op in en uitlaat as pitting, binnenkort moet de boel weer open voor kleppenstellen en zal dan eea nog eens bekijken .


je woont niet echt om de hoek dus ff langsrijden om ze te zien is niet makkelijk te doen.

iig bedankt vor de info
 
niet compleet

diameter is een slordige 20cm
fitting is een soort van H4 bolle lamp

velg is me vandaag niet gelukt

Heb problemen met de GTR, dus ben morgen klussen, wsl kan ik wel een gaatje vinden die velg in te pakken en op te sturen :+


Sneek is idd niet om de hoek, mss iemand in de buurt die je kent?
en anders zal ik nog wat meer foto's moeten maken :+
 
Laatst bewerkt:
niet compleet

diameter is een slordige 20cm
fitting is een soort van H4 bolle lamp

velg is me vandaag niet gelukt

Heb problemen met de GTR, dus ben morgen klussen, wsl kan ik wel een gaatje vinden die velg in te pakken en op te sturen :+


Sneek is idd niet om de hoek, mss iemand in de buurt die je kent?
en anders zal ik nog wat meer foto's moeten maken :+
extra detail plaoties zijn altijd welkom :Y
 
net schuur wezen opruimen
had ik ze net aan de kant gezet onder het mom van: ik ga er zo ff ploaties van maken
5 min later: hey, die moeten daaro

B|
morgen

btw, fabbri ruitje is een met hoge bult
 
Terug
Bovenaan Onderaan