Richa dames combi (jack - maat 42, broek - maat 40)

Freaky-Guy

MF veteraan
3 jan 2010
6.106
0
Apeldoorn
Goedendag,

Hierbij bied ik mijn combipak van Richa aan. De jack is splinternieuw, komt direct uit de winkel. Geen enkele kilometer mee gereden.
/edit 04-03-2012: Zwarte ding aan rit kapot.

De broek is een half jaar oud, maar nauwelijks mee gereden. Ziet er ook nog als nieuw uit.
De jack en broek kunnen aan elkaar geritst worden.

Eventueel verkrijgbaar met handschoenen (Richa Warrior maat S).

Ik doe mijn pak weg, omdat de pasvorm niet goed genoeg is bij mij (een tengere jongeman).

Gaat weg voor een goed bod.

Nieuwprijzen:
Richa Spiker (jack) maat 42 - €350,- €230,-
Richa Viper (broek) maat 40 - €275,- €250,-
Richa Warrior (handschoenen) maat S - €80,-

Meeneemprijs zonder handschoenen: €375,-
Meeneemprijs met handschoenen: €425,-


Motorshopper-advertentie

Foto's:
large

large

large

large

large
 
Laatst bewerkt:
Een tengere jongeman en een damespak tekoop? Mag ik vragen hoe de rits van de broek zit? Ik heb namelijk een pak van Richa maar met een 'casual' broek waar ik graag een sportievere voor in de plaats wil, zoals je tekoop hebt.
 
Haha ja, apart ik weet het. Toen ik nog niet zoveel verstand had heb ik dit me aan laten smeren, omdat een heren pak mij niet goed pastte.
Tja, hoe de rits zit. Lastig te beschrijven. Ik trek 'm wel ff snel aan en maak een foto.
 
Oké, nouja ik ben opzoek naar een broek waar de rits alleen achterin de broek een kort stukje zit zegmaar. Om eerlijk te zijn denk ik ook dat de maat aan de kleine kant is, wat is je heupomvang? Ik zit altijd te kijken met mn stevige bovenbenen, gaan weinig vrouwenbroeken overheen.
 
Ah oke, dat scheelt een beetje moeite. Deze broek heeft zo'n korte rits ja, maar ook een mogelijkheid tot een lange rits.
Mijn heupomvang is 82cm, en bovenbenen zijn 50cm, maar deze broek is echt veels te ruim voor mij. Beste is denk ik dat je hem gewoon even komt passen, of ik kom even bij jou langs (vind je denk ik fijner, haha) als het redelijk goed met het OV te bereiken is.
 
Dat is jammer. Ik zal nog even de broek meten als hij vlak ligt, dus over de breedte. Ik weet niet hoeveel groter, en snap ook wel dat je dat voor jezelf wilt houden ;). Maar hij is voor mij en paar maten te , ik weet niet of je man/vriend ook motor rijd, maar in heren heb ik 44. Die zit goed. Misschien handig ter vergelijking
 
Terug
Bovenaan Onderaan