Ride Report: Cols, Kiezel, Kamperen

binnenkort weer tijd voor de 500 euro challenge offroad ?

Ik heb me braaf ingeschreven voor de "2de MF allroad rit". :)

De 500 euro challenge moet ik even laten schieten, want er komt over 4 weken een vervolg op "Cols, Kiezel, Kamperen" aan ....... :)
 
full


full
 
De 500 euro challenge moet ik even laten schieten, want er komt over 4 weken een vervolg op "Cols, Kiezel, Kamperen" aan ....... :)

Ach leuk,ik ben weer benieuwd!
 
en er is ook een 500 euro challenge offroad in de regio Vogezen , bedoelde je die ?
met (die andere) Jos en detox ensoooow :P
 
Ik heb me braaf ingeschreven voor de "2de MF allroad rit". :)

De 500 euro challenge moet ik even laten schieten, want er komt over 4 weken een vervolg op "Cols, Kiezel, Kamperen" aan ....... :)

Ah leuk...altijd weer geinig om op pad te gaan en er vervolgens een verslag van te kunnen lezen. Hier duurt het nog even... Mutzz en ik gaan half september weer op pad.
Kan ik in de tussentijd mooi jouw verslag lezen. *D
 
Bij deze het beeldverslag van ons €500 tripje;



jaja oma ga maar eens want wat heb ik genoten van je verslag patatkoning en van dit bovenstaand filmpje, geweldig is dat trouwens Jos die meereed van La Mouche? respect voor alle ellende met de motors ,en wat goed dat jullie allees zelf kunnen repareren(jaloers...),wij gaan op onze terug weg ook naar la mouche..........en vertrekken aanstaande donderdag voor 14 dagen...niet al teveel off road,maar meestal wel wat altijd ..dit wordt ons rondje

2ejzkk9.jpg

D0LbhwG.jpg



ps ben met lezen pas bij septmeber 2016 dus nog meer moois te lezen...
nu even vlug mijn routes controleren en op de tom toms zetten :]
groetjes karin
 
jaja oma ga maar eens want wat heb ik genoten van je verslag patatkoning en van dit bovenstaand filmpje, geweldig is dat trouwens Jos die meereed van La Mouche? respect voor alle ellende met de motors ,en wat goed dat jullie allees zelf kunnen repareren(jaloers...),wij gaan op onze terug weg ook naar la mouche..........en vertrekken aanstaande donderdag voor 14 dagen...niet al teveel off road,maar meestal wel wat altijd ..dit wordt ons rondje

[afbeelding]
[afbeelding]


ps ben met lezen pas bij septmeber 2016 dus nog meer moois te lezen...
nu even vlug mijn routes controleren en op de tom toms zetten :]
groetjes karin


Aan jullie voorbereiding zal het niet gaan liggen ;-) Veel plezier.

Zondag ochtend a.s. vertrek ik voor het vervolg op Cols, Kiezel, Kamperen:

Trollen, Trekkershutten, Terrorvissen

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan