show je tent naast je motor kampeer weekend 2024

superrobke

MF veteraan
Donateur
14 nov 2014
4.324
11.243
venlo
Hallo allemaal,

Het is nog winter maar ik heb weer zin in een kampeer weekend net als vorig jaar.
De datum wordt het weekend van 20/21 april.

Een klein stukje geschiedenis:

In het Grote kampeertopic wordt nog al eens gesproken over welke tent, welk stoeltje welke brander, slaapzak, slaapmat enz.
toen is het idee ontstaan om je tent te showen naast de motor, en dat zijn we dan ook gaan doen, was kei gezellig.
Iedereen kookte op zijn manier, sliep op zijn manier, het was gewoon top. dus vandaar dit jaar weer.

Waar gaan we naar toe, landgoedcamping westerwolde https://landgoedcampingwesterwolde.nl/

Iedereen meld zich individueel aan bij landgoedcamping Westerwolde onder vermelding van Motor-Forum.
De betalingen gaan ook rechtstreeks naar hun.

Heb je alles geregeld dan meld je dat hier, mag ook per PB, zodat ik je op de deelnemerslijst kan zetten.
Als er liefhebbers zijn om al op vrijdag te komen, geen probleem, maar meld dit dan ook even dan zet ik het er ook bij op de
deelnemerslijst.


Heb jij nog een leuke plek, laat het weten

deelnemers vorig jaar.


@lo bmw r80
@superrobke
@Tmanneke
@slijptol
@Ojee
@demifort
@Gerdien
@Frazer
@HansDortland
@dgr
@Jonne

kan zijn dat ik iemand vergeten ben

Lijst met deelnemers editie 2024.
@HansDortland Vri,Za en Zo
@Ruud van Es ,Za en Zo
@Umop3p1sdn Za en Zo
@Ojee Vri en Za
@Robbr Za en Zo
@lo bmw r80 Vri,Za en Zo
@Jonne Vri,Za en Zo 2P
@Lobes Za en Zo
@slijptol Za en Zo
@Frazer Vri,Za en Zo
@keesdv Za en Zo
@superrobke Za en Zo
 
Laatst bewerkt:
Jah,

Heb hem hier ook al in mijn agenda gezet!
Hoop dat het warmer is, kan ik een minder dikke slaapzak meenemen. Scheelt zo veel ruimte. Ik heb alleen een achter rekje:)
Groene ding is me slaapzak!
 

Bijlagen

  • IMG_1898.jpeg
    IMG_1898.jpeg
    426,3 KB · Weergaven: 0
Ik heb zondag 21 al een rit met de cabrio club, maar als ik al vrijdag middag kan komen en zaterdag avond weer weg, ben ik er bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan