Show je tent naast je motor poll 2023

Heb je interesse in weekendje show je kampeer uitrusting?


  • Totaal aantal stemmers
    62
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tmanneke

MF veteraan
10 mrt 2020
2.666
3.669
In het Grote kampeertopic en iets met een zak en een mat kwam het voorstel voorbij tijdens één of twee dagen de tent op te slaan en er mee te pronken. Pronken tussen "" overigens.

Voorlopige Definitieve datum: het weekend van 29-30 april (of 28-30 april als je 2 nachten komt) bij Landgoedcamping Westerwolde – Een heerlijk verblijf op onze mooie camping.
Vraag is dus: heb je interesse in zo'n WE "je tent showen" en er minimaal één nacht door te brengen tijdens het weekend van 29-30 april 2023? Bij voldoende animo zien we dan wel verder.

Er is genoeg belangstelling. Reserveren rechtstreeks bij de camping ovv Motor Forum, Landgoedcamping Westerwolde – Een heerlijk verblijf op onze mooie camping. en PB naar mij (@Tmanneke ) zodat ik je op de lijst kan zetten.

LIJST VAN RESERVERINGEN

@lo bmw r80 2 nacht
@Wingske 2 nachten
@superrobke 1 nacht
@Tmanneke 2 nachten
@slijptol 1 nacht
@Ojee 1 nacht
@demifort 1 nacht
@Gerdien 1 nacht
@Frazer 2 nachten
@HansDortland 2 nachten
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee, maar ik maak van koningsdag en de vrijdag er na wrs een lang weekend en dan ga ik richting het zuiden. Als het nou alleen 29-30 redelijk weer, dan kom ik wel langs
 
Heb hem onder voorbehoud al in de agenda staan. Zet mijn prive hotel gewoon op hoor ( als er plaats is )_O-😜 blijf dan ook uiteraard slapen.
 
Ik heb zeker interesse. Maar rond die tijd zit ik waarschijnlijk ook midden in een verhuizing. Ik hoop dat het lukt.

Naast tenten gaan we zeker toch ook ouwehoeren over slaapmatten, slaapzakken, branders en stoeltjes toch? Het moet natuurlijk wel een totale show worden, een goede afspiegeling van het kampeertopic.
 
Blijkbaar ligt de datum niet zo goed. Eén of twee weekends eerder komt misschien beter uit?
Ja dan zit je weer Pasen !!
ik dacht al : Ik blijf uit mei weg, dan zullen de meeste wel kunnen, en zo is het elke keer wel iets.
Straks haken er weer af , dan is het nog te koud.
Misschien een nieuwe pol met wat datums er bij ??? Ik heb hier ook geen ervaring in.
Wat ik wel weet is dat als je gewoon een datum pakt, dat dan de meeste wel kunnen, maar er zullen altijd afvallers zijn.
En de gene die echt willen, die komen toch wel.
 
Ja dan zit je weer Pasen !!
ik dacht al : Ik blijf uit mei weg, dan zullen de meeste wel kunnen, en zo is het elke keer wel iets.
Straks haken er weer af , dan is het nog te koud.
Misschien een nieuwe pol met wat datums er bij ??? Ik heb hier ook geen ervaring in.
Wat ik wel weet is dat als je gewoon een datum pakt, dat dan de meeste wel kunnen, maar er zullen altijd afvallers zijn.
En de gene die echt willen, die komen toch wel.
Gewoon lekker op deze datum houden. Kan ik het ook vastzetten in mn agenda.
 
Maar ik denk dat het weekend voor of na die 30e voor velen beter uit zal komen. Het nu geplande weekend valt precies in het midden van de voorjaars vakantie.
 
Je kan het nooit voor iedereen goed doen, ik zou maximaal 2 weekenden kiezen, en kijken op welke van de 2 de meeste kunnen.
 
Jongens jongens, geen ruzie maken.

We kunnen ook gewoon kijken wanneer ik kan, en dan kijken we wie er nog meer kan?

🤡
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan