Rit om geld in te zamelen, 18 september vanuit Zwolle

mcfrozen

Rookie
29 aug 2016
2
0
Zwolle
Please lees dit verhaal en deel het als je wilt.

Beste motorrijders, trike rijders, maar ook voor mensen die graag een keer achterop mee willen rijden.
18 september organiseer ik een rit voor een zeer speciaal en waardevol persoon voor mij, van Zwolle naar Harderwijk en terug. Met pauzeplek in dolfinarium waar u gratis anderhalf uur naar binnen mag.

De planning is:
> half 11 verzamelen Mac Donalds Zwolle noord afslag 20.
> 11 uur vertrek richting Harderwijk.
> half 1 a 1 uur aankomst in Harderwijk, waarna u gratis het park van Dolfinarium binnen mag.
> half 3 vertrek richting Zwolle
> rond 4 uur aankomst in Zwolle

Inschrijven voor rijders 5 euro.
niet rijders kunnen zich ook inschrijven voor de motoren die aangeven iemand achter op te kunnen mee nemen, de kosten voor mee rijders betreft 10 euro
Er staat die dag ook een collecte bus waar je evt meer geld in kunt of zou willen doneren. Rechtstreeks op de site kan natuurlijk ook.

Opbrengst van de rit gaat naar een goed doel.. het goede doel is het mogelijk maken van een operatie voor Gerard Bakx een goede vriend van mij, waar ik al 20 jaar mee heb mogen samen werken. Deze operatie moet in het buitenland plaatsvinden om de bestrijding van MS tegen te gaan. Het gaat om een stamcel transplantatie die niet in Nederland gedaan wordt.

Gerard zit nu bijna volledig in een rolstoel en de kans is groot dat hij na de operatie weer kan lopen. Zijn zoon is een crowdfunding begonnen om de benodigde 70.000 euro bij elkaar te krijgen en deze rit is mijn aandeel in de donatie..

Inschrijven kan als volgt:
Aanmelden op multiinzetbaar@gmail.com

> Je naam vermelden.
> Aangeven of je motorrijder bent en of je wel of niet iemand achterop kan / wil hebben.
> Aangeven of je mee achterop wilt.
> Liefst je mobiele nummer vermelden zodat ik je kan bereiken mocht er wijzigingen of bijzonderheden zijn.

Www.enigeoptie.nl is de site met het verhaal van zijn zoon...
 
Niet in de gelegenheid om mee te gaan, wel online een kleine bijdrage geleverd via Doneren

Dat is vast voor andere mensen ook een kleine moeite!
 
Ook ergens achter in je verhaal staat wat het doel is van je actie, maakt het ook niet echt aantrekkelijk om te lezen en je topic titel trekt ook niet echt je aandacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan