Rockerts schuuropruiming

Rockert

MF veteraan
24 nov 2004
2.504
0
Odoornerveen
Alle kuipen die ik heb kan ik onmogelijk allemaal gebruiken dus mogen "weg" Alle kuipen 35 euro, behalve de rood/witte die is 50 euro, vaste prijs en liefst afhalen. Bij de weg, binnenkort (juni) ga ik naar onze oosterburen shoppen, mocht er iemand iets speciaals zoeken laat het even weten, kijk ik even rond
(edit), ruitjes zijn er niet bij, evenals de kuipsteunen (bij de blauwe dan wel weer), ruitjes zijn gewoon te bestellen
full
 
Laatst bewerkt:
en deze is nog te koop, loopt netjes, leuk woon/werk ding of caferacerbasis?
full

Vraagprijs 450 kuip is er uiteraard nu afgehaald en voorzien van M stuurtje :]
 
dat is weer een schuur vol nostalgie !!!

Succes met de verkoop!

mocht je naar duitsland gaan:
ik zoek
- een koplamp in (zeer)goede staat van een suzuki Madura GV700
- Werkplaats service manual
Lijkt me onwaarschijnlijk.. maar wellicht heb jij meer geluk dan ik. Laat het me even weten... en succes met de verkoop!

groeten
martijn
 
Kijk eens aan, Pinin leeft nog! :) tis een suzuki gs550 uit 1979. en das geen domme vraag, eerder dom dat ik het er niet gelijk bij zette |(
 
dat is weer een schuur vol nostalgie !!!

Succes met de verkoop!

mocht je naar duitsland gaan:
ik zoek
- een koplamp in (zeer)goede staat van een suzuki Madura GV700
- Werkplaats service manual
Lijkt me onwaarschijnlijk.. maar wellicht heb jij meer geluk dan ik. Laat het me even weten... en succes met de verkoop!

groeten

martijn
kzal eens rondkijken, vanuit twenthe is het ook prima te doen overigens, ik ga naar Bockhorn, beetje zelfde sfeertje als Hardenberg mar dan keer of 4 zo groot, een echte aanrader. We gaan de avond ervoor en slapen bij een bevriende duitse "geschaftskollegen" op het terrein, BBQ en Warsteiner, komt helemaal
goed dus. Als ik het goed heb 10 of 11 juni
 
Kijk eens aan, Pinin leeft nog! :) tis een suzuki gs550 uit 1979. en das geen domme vraag, eerder dom dat ik het er niet gelijk bij zette |(


yes yes ...... i'm still alive ..
druk met de Xl500 crosser , de YZF750 en de CB400 ... man ik heb tijd tekort _O-
 
xl crossert? Das weer nieuw voor me, moet toch het forum nog meer uitpluizen dus....Bij de weg, suzi is verkocht :]
 
maar dit is maximale wat ik mag hebben (3 motoren , 2 vespa's )

kortom de café racer moet maar snel bij mijn pa gestald worden dan heb ik weer wat meer mogelijkheden voor een guzzi :} _O-
 
Damn, die blauwe is een gaaf ding.... Je maakt me aan het twijfelen :9

Gele verstralers liggen nog te wachten?
 
(gewoon zeggen dat ze voor de verkoop zijn en dat de winst 50/50 verdeeld wordt, gegarandeerd succes :P )

ach gaat al sneller dan ik zou willen want de XL500R zijn kickstartveer is kapot kortom ding gaat waarschijnlijk in de verkoop want ik kan zelf een blok niet uit elkaar halen ! -O- -O- -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan