rode Fastbag ST40 race bagagesysteem 20 - 40 liter koffer

AzorSV

MF veteraan
14 sep 2002
1.958
38
Utrecht
Fastbag bagage systeem
type ST40 20 - 40 liter

kleur: rood (ik had een rode Ducati Monster en daar paste het ook prima bij), dus bij elke motor past het wel

Zeer praktische en fraaie bagageruimte.
Ik heb 'm op 4 vakanties gebruikt, daarom wel wat krasjes, maar het ziet er nog wel mooi uit, heb het ook na elke rit netjes schoongemaakt. Koffer is afsluitbaar door ingebouwd slot (kan na het op slot gaan ook niet meer los worden gemaakt).

Voor veel type motoren als je maar ruimte achter je kont hebt (heb ik nu niet meer, daarom heb ik er helaas niets meer aan). Wordt op de motor bevestigd door middel van 4 linten (worden meegeleverd) die je overal aan vast kan binden (stepje, frame, uitlaatsteun). Daarom past het vrijwel op elke motor.

De koffer bestaat uit 2 delen. Het onderste deel is van een soort waterafstotig dik stof en is flexibel op te hogen. Daar boven op zit het harde gedeelte (ook waterafstotend) welke aerodynamisch is gevormd. In die bult deed ik altijd nog een paar schoenen en handschoenen. Echt perfect. Daaronder gingen ook wel een paar spijkerbroeken, shirts, gereedschap etc. Daarna af te sluiten met 2 lagen dmv klittenband. Dus bij het openen bij het tankstation valt het er niet direct weer uit. Ook zit er een lint aan wat dient als handvat als je de koffer er af hebt. Kan je 'm zo naar je hotelkamer brengen. Nee, echt perfect, krijg ook vaak complimenten. Beetje onbekend maakt onbemind.

Nieuw was die koffer echt duur, nu voor 85 euro ? Anders graag bieden.
Ik heb de stickers die je er op kan plakken ook nog, dat heb ik nooit gedaan, ben geen reclame jongen.
Voor vragen ben ik bereikbaar.

http://link.marktplaats.nl/421957039

fastbag1.jpg

fastbag2.jpg

fastbag3.jpg

fastbag4.jpg

fastbag5.jpg


Dus mooie koffer voor je Cagiva / Ducati ST2 ST3 ST4 Monster 748 749 916 996 998 999 1098 1099 / Honda Blackbird VFR CBR / Kawasaki ZXR / Suzuki GSX- R / Yamaha R1 R6 of noem maar op
 
Terug
Bovenaan Onderaan