Rollerbank

jacques k

MF'er
27 nov 2003
170
0
vlak bij
Volgende week mijn R1 brengen naar Jeroen v/d Meer in Uithoorn,even kijken of er nog wat vermogen uit gehaald kan worden.ik hou jullie op de hoogte
 
Ik kom uit Amstelveen en daar is de RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR erg in.maar die uit draai laat ik jullie zien gr
 
Voor dynojet kits moet je echt bij moto-mirage in Haarlem zijn, het is de beste die ik ken, De eigenaar moet je wel ff mee leren omgaan, aardge maar vreemde man. Niemand anders mag aan mijn motor komen en al helemaal niet van die grote motor huizen zoals safe etc.
 
die laatste pk's erbij......dat zijn de duurste pk's,want wanneer gebruik je
die nu..: :X
maar wel leuk natuurlijk........
 
die laatste pk's erbij......dat zijn de duurste pk's,want wanneer gebruik je
die nu..: :X
maar wel leuk natuurlijk........


Het ging mij niet om de PK's maar wel hoe mijn motor (GSXR1100) op het gas reageerde met stage 3 kit sneller en feller (moet nu niet onder de 3000 a 4000 toeren rijden)
 
die laatste pk's erbij......dat zijn de duurste pk's,want wanneer gebruik je
die nu..: :X
maar wel leuk natuurlijk........

't gaat niet om die laatste peekaa's... het gaat juist om een algehele betere afstelling van je machine waardoor je ook onderin en in het midden een (veel) beter motorreactie krijg en meer power in deze gebieden voorhanden hebt :)

Pas als je echt de allerlaatste peekaa's uit wil persen gaat het echt heel erg duur worden (inlaat harsen en superglad uitboren, koppen flowen, zuigers e.d. blueprinten, turbo eropbouwen). K&N en Dynojet(carb-fietsen)/Powercommander(injectie-fietsen) zijn nog altijd de beste betaalbare oplossingen om je motor beter te laten presteren...
 
't gaat niet om die laatste peekaa's... het gaat juist om een algehele betere afstelling van je machine waardoor je ook onderin en in het midden een (veel) beter motorreactie krijg en meer power in deze gebieden voorhanden hebt :)

Pas als je echt de allerlaatste peekaa's uit wil persen gaat het echt heel erg duur worden (inlaat harsen en superglad uitboren, koppen flowen, zuigers e.d. blueprinten, turbo eropbouwen). K&N en Dynojet(carb-fietsen)/Powercommander(injectie-fietsen) zijn nog altijd de beste betaalbare oplossingen om je motor beter te laten presteren...


helmaal mee eens, alleen heb ik de mijne voor het midden en hoge gebied laten afstellen
 
Neem de cameraploeg van Motorlife mee, hebben ze een interessant item :X

Laat Boris thuis anders brandt ie z'n poten aan de uitlaat :X
 
Voor dynojet kits moet je echt bij moto-mirage in Haarlem zijn, het is de beste die ik ken, De eigenaar moet je wel ff mee leren omgaan, aardge maar vreemde man. Niemand anders mag aan mijn motor komen en al helemaal niet van die grote motor huizen zoals safe etc.


vind jij ! vind ik niet,hier moet je wezen( http://www.dynojetvdmeer.nl/ )voor eerlijkheid en vakkennis maar ja dat is wat ik er van vind en een dynokit zorgt er voor dat je misschien wat xtra pk"s verdient maar het gaat er ook zeker om dat machine netter/strakker gaat lopen en waarschijnlijk ook zuiniger wordt want de meeste motoren worden van de fabriek uit te rijk gezet en dat kan je dan mooi veranderen. doe er mee wat je wilt Greetz Vasily
 
Tja,

Discussies over wie wel of goed zijn, lijken mij niet echt interessant.
Wat ik wel weet is dat Jeroen veel verstand van zaken heeft en weet waarmee hij bezig is.
Mijn vertrouwen heeft is al jaren. Never heb ik me bekocht gevoeld.
Tuurlijk weet ie niet alles, maar wie wel????
Wat ie niet weet zoekt ie op of stelt er vragen over, om toch tot een conclusie te kunnen komen.
Mijn maatjes gaan ook bij Jeroen langs en ik hoor er nooit klachten over.

Voor mij is dynojet v/d Meer gewoon een goed betrouwbaar bedrijf.

full
 
Tja,

Discussies over wie wel of goed zijn, lijken mij niet echt interessant.
Wat ik wel weet is dat Jeroen veel verstand van zaken heeft en weet waarmee hij bezig is.
Mijn vertrouwen heeft is al jaren. Never heb ik me bekocht gevoeld.
Tuurlijk weet ie niet alles, maar wie wel????
Wat ie niet weet zoekt ie op of stelt er vragen over, om toch tot een conclusie te kunnen komen.
Mijn maatjes gaan ook bij Jeroen langs en ik hoor er nooit klachten over.

Voor mij is dynojet v/d Meer gewoon een goed betrouwbaar bedrijf.

(Afbeelding)
Heb je nou nog die YZF JO :+
grappig dat jij ook op t Forum zit en je hebt helemaal gelijk over wat Jeroen Betreft.
full
 
vind jij ! vind ik niet,hier moet je wezen( http://www.dynojetvdmeer.nl/ )voor eerlijkheid en vakkennis maar ja dat is wat ik er van vind en een dynokit zorgt er voor dat je misschien wat xtra pk"s verdient maar het gaat er ook zeker om dat machine netter/strakker gaat lopen en waarschijnlijk ook zuiniger wordt want de meeste motoren worden van de fabriek uit te rijk gezet en dat kan je dan mooi veranderen. doe er mee wat je wilt Greetz Vasily


Klopt een mening is per definitie subjectief. Mij maakt het echt niet uit waar je het laat doen.
 
Ik denk dat er voor dat geld gelijk afgesteld gaat worden. Voor een enkele run is het anders wel erg prijzig. Dat kan bij sommige bedrijven voor €20
De spullen die ik gekocht heb zoals K&N filter en stage pakket worden er op gezet,en de motor word afgesteld en gaat op de rollerbank.<Testbank>
 
Laatst bewerkt:
Het ging mij niet om de PK's maar wel hoe mijn motor (GSXR1100) op het gas reageerde met stage 3 kit sneller en feller (moet nu niet onder de 3000 a 4000 toeren rijden)
Bij stage 3 kit word er gebruikt gemaakt van losse K&N-filters,dit geeft meer topvermogen en een racier karakter
 
Terug
Bovenaan Onderaan