Rsv Mille met Motomagic seatpipes. Inruil/ruil mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen woensdag wordt de bike opgebokt, ketting "ontspannen" afgetankt en accu op de lader voor een periode voor min 8 weken. -O-
 
Wat een drama om je fiets te verkopen zeg. Zelfs mensen die ik belde voor info, over de fiets waar ik geinteresseerd in ben, hebben het erover. Tis de tijd er ook niet voor denk. -O-

Ik heb me ingeschreven voor een circuitdag op 29 september 2008 en misschien ook 8 sept en wil dit graag rijden op een 4 cil.

Eventueel inruil/ruiling van/tegen een 750/900/1000 cc 4 cil SS mogelijk!!!! Vaak willen mensen een andere motor, maar raken hun eigen motor gewoonweg niet kwijt. Vandaar deze mogelijkheid om het voor ons makkelijk te maken. *O*

Lichte schade hoeft per definitie geen probleem te zijn. Weer een leuk projectje. *O*
 
Laatst bewerkt:
Operatie is goed gelukt en de verwachting is dat ik dit jaar weer crt kan rijden. Over 10 weken dus weer knallen.

Prijs nu vet omlaag, want heb een paar circuitfietsen op het oog in Duitsland *O*

4500 euro
 
Zo rijdt/staat de bike erbij!!!

Akermaat1-07-082.jpg


na een vette schoonmaakbeurt
IMG_3077.jpg
 
Je bent niet de enige. Sommige die er wel wat op hebben staan die komen met een bod, waardoor je ze meteen wilt bannen van de motorwereld. GRRRRRRRRRRRRRR
 
Volgend weekend een afspraak met een MFer. Mochten we het niet eens worden met elkaar dan hebben jullie mazzel. _O-

Vandaag nog ff de accu aangesloten en van de bokjes gehaald voor een filmpje. Het geluid in de schuur is hard, maar dat komt door mijn tel en geluidsweerkaatsing.

De stuurgewichtjes krijg ik er niet op, dus dat wordt nog ff door mijn pa gedaan. Krijg je als je kreupel bent. _O-
 
Laatst bewerkt:
Hey Tim, zie dat het weer helemaal goed met je gaat gezien die circuitplannen.

Mooie motor die appie, helaas is m'n 600 zeker niet snel genoeg voor je ;)

Niet dat ik die weg doe, rijd veels te lekker :P

Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Nou Pas het herstel van de operatie verloopt naar wenst, maar eerder dan eind aug zal ik niet rijden denk.

Jou gsxretje ook weer op en top?

:W
 
Nog niet, begin September heeft hij pas een gaatje voor het spuiten van de top en achterkuip, kosten waren niet geheel duidelijk maar gaat toch in de enkele honderden euro's lopen.

Heb wel een undertray liggen die er binnenkort op gaat en wat andere dingetjes. Heb uiteindelijk maar een nieuw voorspatbord besteld maar die is retour gestuurd omdat ze een sticker niet goed geplakt hadden :(

Misschien kom ik alsnog langs met het oude spatbord, kan geen kwaad als hij toch aan het spuiten is die meteen mee te nemen (dan als reserve houden of verkopen om de kosten te drukken).
 
Oke nou ik hoor het wel. Tis wel eind augustus denk, dat ik weer wat kan doen. :W

Nog maar ff wat poserplaatjes. Planning voor volgend weekend nog ongewijzigd :Y

Jammer dat ik de lak niet echt op de foto krijg.
240720081668.jpg

240720081669.jpg

240720081671.jpg

240720081672.jpg


Op deze foto lijkt het weer groen door de volle zon erop. Nou in het echt een stuk subtieler en zwart met gouden flakes.
240720081673.jpg


240720081674.jpg


Oooh oooh wat is ie schoon. Oooh oooh wat is ie mooi, waarom die ik hem eigenlijk wegggggg.....Zooo mooi zooo mooi.

240720081675.jpg


:W
 
Heel veel reacties gehad/afspraken gemaakt met mensen *O* die uit verweggiestan komen. Niet 1 is er verschenen. Wat een drama dat wachten op die K###tz####n -O-

Vrijdag een nieuwe kijker. ik hoop dat ie komt

Ik ben 1 van de goedkoopste Rsv Milles van het land met de meeste opties -O-
 
Hey kerel. Mijn email is timfiz at hotmail. dot com

Bel je heel erg geinteresseerd. Dus meer als de persoon die morgen komt, want ik heb liever iemand van MF, dan een niet MFer!!!!!

EDIT: In jouw profiel zie ik geen emailadres staan.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt mail terug. Mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar geld. Ipv inruil met geld.

Morgen een zeeeeeeeeeer geinteresseerde potentiele koper dus duimen dat ie komt.

*O* *O* *O*
 
Duim voor me mensen dat mijn bike straks wordt opgehaald. *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan